شناسهٔ خبر: 24271282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت کاراته قم به مهر خبر داد؛

درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات شوتوکان جام پایتخت

قم - رئیس هیئت کاراته استان قم از درخشش کاراته کاهای قمی در مسابقات شوتوکان جام پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا برخورداری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کاراته بین المللی جام پایتخت سبک شوتوکان ski تحت عنوان  یادواره شهدای دهه فجر، روز جمعه در  تهران در بخش مردان پیگیری شد و تیم اعزامی از استان توانست در بخش کومیته نتایج درخشانی به دست بیاورد.

وی افزود: در این رقابت‌ها ۷ کاراته‌کای قمی در اوزان و رده‌های سنی مختلف روی سکو رفته و مدال کسب کردند که سهم مدال‌های طلای تیم کاراته استان قم از این رقابت‌ها  ۴ مدال از مجموع ۷ مدال کسب شده بود و ۲ نقره و یک برنز نیز برای کاراته کاهای توانمند قمی به دست آمد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در این مسابقات حمید کریمی کاراته کای قمی یکی از طلایی‌های تیم اعزامی قم بود و توانست همراه با ابوالفضل گایینی صاحب گردن آویز طلا شود و مجید کریمی نیز در این رقابت به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کرد.

برخورداری بیان داشت: علاوه بر حمید کریمی و ابوالفضل گایینی، ۲ مدال طلای دیگر نیز برای کاراته قم به دست آمد و امیر نجفی و محمد امین یعقوبی موفق شدند صاحب عناوین نخست شوند و دانیال معارف وند نیز تنها مدال برنز کسب شده تیم قم در این رویداد را در تهران از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: مدال نقره محمد صفری، پایان بخش ۷ مدال مردان کاراته کای قم در این رقابت‌ها بود در حالی که پیش از این دختران کاراته کای قم نیز توانسته بودند در مسابقات جام پایتخت کسب مدال کنند و حضور کاراته قم در رویدادهای مختلف کشوری در سبک‌های مختلف همواره با درخشش و کسب مدال همراه بوده است.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: کاراته قم در مسابقات انتخابی تیم‌های ملی پایه و رقابت درون اردویی نماینده دارد و امیدوار به تداوم حضور کاراته کاهای قم در بدنه تیم‌های ملی هستیم.

نظر شما