شناسهٔ خبر: 24270540 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رکورد فوق العاده گواردیولا قبل از اولین فینال فصل

سرمربی منچسترسیتی تاکنون ۹ فینال از ۱۰ فینال خودش را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با این رکورد ویژه به استقبال بازی با آرسنال خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، اولین فینال فصل فوتبال انگلیس فردا شب (یک‌شنبه) برگزار می‌شود؛ جایی که در ورزشگاه  بزرگ ومبلی، منچسترسیتی برابر آرسنال قرار خواهد گرفت.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تا قبل از این فینال رکورد بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته است. او از ۱۰ فینال خود در دنیای مربیگری توانسته ۹ بار قهرمان شود و تنها یک بار در فینال‌ها شکست خورده است که آن هم برابر ژوزه مورینیو در فینال جام حذفی ‌اسپانیا بود که رئال مادرید توانست بارسا در فینال شکست دهد.

پپ گواردیولا عنوان کرد: قبل از بازی با آرسنال به این طور مسائل فکر نخواهم کرد و تمام تمرکزم بر روی بازی برابر آرسنال است.

او همچنین درباره شانس بالای منچسترسیتی در لیگ برتر، گفت‌: ما به شش پیروزی دیگر نیاز داریم تا قهرمانی خودمان را در لیگ برتر فوتبال انگلیس که سخت‌ترین لیگ دنیا است قطعی کنیم ولی فعلا تمرکز ما بر روی این بازی‌ها نیست و بازی به بازی پیش خواهیم رفت چون در بازی برابر ویگان دیدیم که در فوتبال انگلیس ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و ما خودمان را برای هر گونه غافلگیری آماده می‌کنیم.

امشب و فردا شب همچنین لیگ برتر فوتبال انگلیس برگزار می‌شود ولی دو تیم منچسترسیتی و آرسنال به دلیل بازی در فینال جام اتحادیه بازی نخواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما