شناسهٔ خبر: 24270473 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نصب 59 سامانه ثبت تخلف آنلاین در جاده‌های استان سمنان

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از کنترل تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان با استفاده از ۵۹ سامانه ثبت تخلف خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از نصب 59 سامانه ثبت تخلف آنلاین در جاده‌های استان سمنان خبر داد و گفت : دستگاه‌های حمل‌ونقل هوشمند در مدیریت ترافیک محورها، کنترل اجرای درست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و کاهش تلفات و مجروحان حوادث رانندگی نقش بسزایی دارند و لذا در این راستا اداره کل حمل‌ونقل و پایانه در آستانه نوروز ۵۹ سامانه ثبت تخلف را در راه‌های استان راه‌اندازی کرده است.

وی با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز از بهره‌برداری سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور در محورهای سمنان-کیاسر و سمنان- فیروزکوه نیز خبر داد و گفت: این امر می‌تواند در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای و تخلفات مؤثر باشد.

سرپرست اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با بیان اینکه نصب سامانه‌های ترددشماری جدید توسط اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان برای تکمیل پوشش تجهیزات هوشمند در سطح محورهای مواصلاتی از دیگر اقدامات اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های برای نوروز ۹۷ است افزود: این تجهیزات هوشمند شامل دوربین‌های نظارت ترافیکی، سامانه‌های ثبت تخلف سرعت و ... هستند که در تمامی محورهای مواصلاتی استان سمنان نصب و آماده بهره‌برداری هستند تا به‌ویژه در ایام منتهی به سال نو که پیک تردد افزایش می‌یابد، شاهد افزایش ایمنی عبور و مرور در جاده‌ها باشیم.

کیایی تصریح کرد : با اتمام مراحل اجرایی این پروژه‌ها تعداد سامانه‌های ثبت تخلف استان سمنان به ۵۹ دستگاه و تعداد سامانه‌های تردد شماری به ۵۴ دستگاه رسید.

انتهای پیام / ه

نصب سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان سمنان

 

 

نظر شما