شناسهٔ خبر: 24270466 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

سرهنگ رحمانی خبر داد

بارش برف در 4 استان کشور

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل راه ها، بارش برف در ارتفاعات کندوان، محور زنجان-قزوین و زنجان-بیجار در استان زنجان،محور بیجار-زنجان,قروه-همدان و دیواندره-سقز در استان کردستان،محور مراغه-هشترود در استان آذربایجان شرقی جریان دارد.

وی افزود: بارش پراکنده باران در اکثر محور های استان های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، قزوین، گلستان،زنجان و کردستان،محور لوشان در استان مازندران،محورهای پیرانشهر,شاهین دژ و سردشت در استان آذربایجان غربی گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور گرمی -بیله سوار در استان اردبیل،محور کیاسر-سمنان در استان مازنداران،محور درگز-قوچان در استان خراسان رضوی گزارش می شود، لذا رانندگانی که قصد تردد از این محورها را دارند باید با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی گفت: ترافیک در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین محدوده ترمینال کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظر شما