شناسهٔ خبر: 24270271 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

مدير مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي تبريز خبر داد:

آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی تبریز در بهمن 96

نصر: مدير مركز علمي كاربردي جهاددانشگاهي تبريز از آغاز پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در مرکز علمی – کاربردی جهاددانشگاهی تبریز برای بهمن ماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، رباب نوروزی ثبت با اشاره به این‌که ثبت نام از طریق سایت سنجش و نیز به صورت حضوری در مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاددانشگاهی انجام می‌شود، گفت: ثبت نام کاردانی تا روز دوشنبه، هفتم اسفند و ثبت نام کارشناسی تا پایان روز چهارشنبه، نهم اسفند سال جاری ادامه دارد.

وی در خصوص رشته‌های موجود در این مرکز در مقطع کارشناسی ناپیوسته، بیان کرد : مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات – برنامه نویس تحت وب، کارشناسی حرفه ای معماری - طراحی داخلی و کارشناسی حرفه‎ای مترجمی همزمان انگلیسی از جمله رشته‌ها به شمار می‌آید.

وی در مورد رشته‎های مقطع کاردانی، تاکید کرد: از رشته‌های مقطع کاردانی می‌توان به کاردانی حرفه‎ای امور بورس، کاردانی فنی نرم افزار کامپیوتر، -کاردانی  فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه‎های گسترده، کاردانی فنی شبکه، کاردانی فنی معماری شهری، کاردانی حرفه‌ای معماری داخلی و کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی اشاره کرد.

نوروزی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به این‌که رشته‎های موجود در این مرکز براساس نیاز بازار کار در حوزه‎های فناوری اطلاعات، مدیرت شهری و فرهنگ و هنر انتخاب شده‎اند، یاد آور شد: این مرکز با 20 سال سابقه آموزشی و با بهره مندی از امکانات، تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی مناسب و  نیز تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.

وی ادامه داد: تاسیس و راه‎اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی در راستای جذب طرح‎ها و ایده‎های فناورانه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، ارائه فضا و امکانات برای استقرار تیم‎ها و واحدهای فناور در مرکز ، حمایت و پشتیبانی از آن‎ها برای تجاری سازی ایده‎ها و طرح‎ها، راه اندازی شرکت‎های دانش بنیان و ه‎مچنین وجود دفتر کارآفرینی و اشتغال در مرکز در جهت فراهم کردن زمینه ایجاد کسب و کارهای کوچک برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مرکز از مزیت‎های این مرکز به شمار می‌آید. 

وی با بیان این‌که از دیگر مزیت‎های مرکز می‎توان به برنامه‎های حمایتی از تشکل‎های دانشجویی و انجمن های علمی اشاره کرد، افزود:علاوه بر این، برگزاری کارگاه‎های تخصصی و مهارتی کوتاه مدت و کارآفرینانه و نیز برگزاری پودمان‎های تخصصی شغل محور از دیگر موارد است.
نوروزی در پایان خاطر نشان کرد: در هر نیمسال تحصیلی ، تقسیط شهریه و تخفیف به فعالان انجمن علمی، فرهنگی و رتبه‎های برتر هر ورودی اعمال می‌شود و در این مرکز  فارغ التحصیلان برتر مرکز برای جذب در بخش‎های مختلف سازمان جهاددانشگاهی و تدریس در مراکز آموزشی کوتاه مدت در اولویت قرار دارند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما