شناسهٔ خبر: 24269819 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

جعفرزاده:مسئولان ابهامات مردم را پاسخ دهند

هر نقدی با توهم توطئه کنار می‌رود

ایسنا

گروه سیاسی: یک نماینده مجلس با تاکید بر رعایت انصاف در بیان انتقادات، گفت که مسئولان نیز در هر رده و مسئولیتی باید خود را در معرض پرسشگری مردم قرار داده و به ابهامات و انتقادات آنها پاسخ دهند.

صاحب‌خبر -
غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: نکته‌ای که مقام معظم رهبری درباره نقد بیان کردند همان خلاء بزرگی است که در کشور داریم. احساس می‌شود عدم پذیرش و ظرفیت نقد و نقدپذیری در متولیان امر بسیار مشهود دیده می‌شود و هر نقدی با توهم دخالت و توطئه خارجی به کنار می‌رود. وی افزود: امیدوارم با توجه به فرمایش رهبری، مسئولان و متولیان در هر سطحی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را مورد پرسشگری مردم و دسترسی آنها برای رفع ابهام قرار دهند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم رعایت انصاف در بیان انتقادات، گفت: اگر انتقادی مطرح می‌شود باید اقدامات خوبی در کنار آن دیده شود و برای نقاط منفی نیز راهکاری ارائه شود نه اینکه تنها یک طرف ماجرا را ببینیم. این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان گفت: ‌از طرف دیگر معتقد نیستم که هر نقدی دارای دسیسه خارجی است و فکر کنیم که هر انتقادی خوراکی برای خارجی‌ها محسوب می‌شود به همین دلیل باید اجازه انتقادات را داد.

برچسب‌ها:

نظر شما