شناسهٔ خبر: 24268742 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیگیری نام نویسی کاندیداها از امروز؛

آمار «صفر» کاندیداها برای انتخابات فدراسیون تیروکمان

مهلت ثبت‎نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون تیروکمان در حالی از امروز وارد سومین روز می‎شود که هنوز هیچ نام‌نویسی برای این انتخابات انجام نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت ورزش زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تیروکمان را مشخص نکرده اما با اعلام همین وزارتخانه از دوشنبه هفته گذشته (۳۰ بهمن ماه) ثبت نام از کاندیداهای این انتخابات آغاز شد. طبق روال همیشگی برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون ها، نام نویسی از کاندیداهای ریاست تیروکمان به مدت دو هفته کاری ادامه خواهد داشت. 

بر این اساس تاکنون دو روز کاری از این مهلت سپری شده و از امروز شنبه هم سومین روز مهلت موردنظر برای ثبت نام کاندیداها به حساب می آید اما هنوز هیچ برگه ثبت نامی به متقاضیان داده نشده و اصلا نام نویسی انجام نشده است.

این درحالی است که سال گذشته و در مهلتی که برای ثبت نام کاندیداهای تیروکمان تعیین شده بود، ۸ نفر کاندیدای ریاست شدند. محمد علی شجاعی، کریم صفایی، حمیدرضا بتو، محسن باقریان، محمدرضا سامانی، بهمن عبدولی، حشت الله کاظمی و مهدی مسعودی آشتیانی افرادی بودند که مردادماه گذشته برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون تیروکمان کاندیدا شدند. قرار بود انتخابات این فدراسیون پیش از پایان دوره چهار ساله شجاعی (خردادماه) برگزار شود اما اساسنامه، انتقادات مطرح شده به آن و پروسه ای که برای تائیدیه بین المللی آن طی شد، برگزاری انتخابات را تا به امروز به اخیر انداخته است. 

به گزارش مهر، نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون تیروکمان تا ۱۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت. مریم دباغ هم دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون است. 

نظر شما