شناسهٔ خبر: 24268507 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

روزه سکوت اصلاحات برای تقرب به دراویش+عکس

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز؛ جناح اصلاح‌طلب مدعی دفاع از حقوق بشر، در حادثه خیابان پاسداران که یکی از دراویش اغتشاشگر به شیوه داعشی‌ها با اتوبوس به دل جمعیت رفت چند نفر از نیروهای انتظامی و بسیج را شهید کرد، رفتاری کاملا منفعلانه داشته است.

روزه سکوتی که برای منفعت سیاسی گرفته شد

نظر مهاجرانی اصلاح طلب فراری درباره پروپاگاندای اصلاحات در مواردی که منفعت سیاسی دارد

سوال خبرنگار روزنامه اصلاح‌طلب شرق از تاج زاده و پاسخ جالب وی

در این راستا اغلب صفحات شبکه‌های مجازی اصلاح‌طلبان به مواردی دیگر پرداخته شده است و به نوعی بی‌اعتنایی در این زمینه دیده می‌شود.
 

بی تفاوتی جالب اصلاح‌طلبان به شهادت پنج جوان  ایرانی

بر پایه گزارش مشرق، برخی همچون صادق زیباکلام که استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران است به جالی پرداختن به اصل موضوع که درویش سارق علت درگیری‌های پاسداران بود، در صفحه توئیتر خود بدون توجه به خشونتی که این افراد در خیابان پاسداران به راه انداختند، نوشت:
مشکل دراویش گنابادی چیست؟ دراویش گنابادی همچون دراویش نعمت اللهی،ذهبییه،پیربسطامی و سایردراویش نه"تبلیغ علیه نظام"کرده اند،نه"تشویش اذهان عمومی"ونه مرتکب"جاسوسی"یا "اقدام علیه امنیت کشور"شده اند.جرم واقعی آنهاکه ازهمه اینها بدترمیباشد: تمکین نکردن ازقرائت  حکومتی ازمذهب است.
در این میان برخی از اصلاح‌طلبان هم این موضوع را به صورت تلویحی و کاملا ضعیف تقبیح کردند با این حال اگر به موارد مشابه مانند کشته‌سازی‌های کذب اصلاحات نگاه کنیم تفاوت را از زمین تا آسمان در این موضع‌گیری‌ها احساس می‌کنیم.
موضع محمود صادقی
 

نصحیت مادرانه یکی از اصلاح‌طلبان حامی دراویش خطاب به دراویش آشوبگر

 

دغدغه‌ای که شهادت پنج جوان در آن دیده نمی‌شود

نظر شما