شناسهٔ خبر: 24268133 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

روز پرحاشیه لیگ برتر

هفته 24 لیگ برتر دیروز با انجام 4 بازی آغاز شد. دیدارهایی که هر یک از آنها حاشیه‌ها و ماجراهای خاص خود را داشت؛ اما بازی رشت چیز دیگری بود.

صاحب‌خبر -

سپاهان از بحران فرار کرد، عنایتی اخراج شد

سپاهان در بازی با سیاهجامگان 5 گل زد تا هم خود را از بحران خارج و هم سیاهجامگان را یک قدم دیگر به سقوط نزدیکتر کند. مدیران سیاهجامگان بعداز این باخت رضا عنایتی، سرمربی خود را از تیم کنار گذاشتند.

آقامعلم دوباره راه افتاد

پیکان دیروز هم با آقا معلم فوتبال ( مجید جلالی ) برد و این بار در خانه گسترش فولاد در تبریز. پیکان مدتها بود نتیجه نمیگرفت ولی در هفته 23 سرانجام سیاهجامگان را برد تا از بحران خارج شود و دیروز هم با 3 گل به برتری رسید.

داربی نفتیها برنده نداشت

بازی نفت تهران مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی یک بر یک تمام شد تا داربی نفتیهای لیگ برتر برنده نداشته باشد.

کریمی بازی بزرگ را برد

علی کریمی بازی بزرگ هفته را به سود خود تمام کرد تا موقتا از منطقه بحران خارج شود. سپیدرود رشت دیروز میزبان سایپا بود که به دلیل قرار گرفتن علی دایی و علی کریمی روی نیمکت دو تیم، نگاههای بسیاری متوجه این بازی بود. این دیدار که با آشتی دو علی فوتبال ما آغاز شده بود، با دو گل به سود سپیدرود تمام شد تا نماینده استان گیلان با 23 امتیاز امیدوار به ماندن شود.

آشتیکنان دایی و کریمی در رشت

علی کریمی، سرمربی تیم سپیدرود پیش از آغاز دیدار تیمش مقابل سایپا به سمت علی دایی رفت تا او را در آغوش بگیرد و عکس این دو نفر کنار هم، به سوژه اصلی عکاسان تبدیل شود. تماشاگران حاضر در ورزشگاه سردار جنگل رشت هم بهشدت این دو چهره فوتبالی را تشویق کردند.

علی کریمی، مدتی قبل در صفحه اینستاگرام حسابی از خجالت علی دایی درآمد، ولی علی دایی پاسخ او را بسیار محترمانه داد. کریمی باز هم متنی نامناسب برای او نوشت. با این حال، دایی دیروز با روی باز او را در آغوش گرفت و کنار هم عکسی به یادگار گرفتند تا کدورتها فعلا از بین برود. حسین کعبی، محمد غلامی و رضا نورمحمدی، بازیکنان سپیدرود هم البته به سمت علی دایی و نیمکت سایپا رفتند.

نظر شما