شناسهٔ خبر: 24268055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس مطرح کرد

لزوم تسریع در جایگزین کردن عکس‌های جدید شهدا در شیراز

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس بر لزوم تسریع در جایگزین کردن عکس‌های جدید شهدا در شیراز تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محمدجواد قناعتی شامگاه پنجشنبه سوم اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به جمع‌آوری تصاویر و قاب تصاویر شهدا در بخش‌هایی از شیراز، تاکید کرد: متأسفانه برخی هنوز نمی‌دانند حرمت شهدا چگونه باید حفظ شود و به بهانه‌های واهی سعی در کم‌رنگ کردن فرهنگ شهادت و ایثارگری دارند.

او با اشاره به اظهارات مسئول سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری در این رابطه گفت: تعویض عکس شهدا باید در زمانی انجام شود که عکس‌های جدید آماده نصب باشد؛ نه اینکه شبانه گروهی بی نام و نشان با دستگاه فرز حتی قاب عکس شهدا را از بیخ و ببرند.

این مقام نظامی در سپاه با قدردانی از فرمانده انتظامی فارس و شهردار شیراز که به محض اطلاع از موضوع دستور پیگیری و برخورد داده و در یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت استان هم حمایت خوبی از ستاد یادواره انجام داده‌اند، بر لزوم هرچه ‌سریع‌تر جایگزین کردن عکس‌های جدید شهدا در جاهایی که این تمثال‌ها برداشته شده است، تأکید کرد.

قناعتی گفت: بی‌صبرانه منتظر هستیم که سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهرداری شیراز هرچه سریعتر تصاویر جدید شهدا را جایگزین کند. نگاه تیزبین خانواده معظم شهدا و مردم ولایت‌مدار حرم سوم اهل بیت(ع) نظاره‌گر عملکرد آنان است.

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با بیان اینکه مردم این دیار، انسان‌هایی مومن، متعهد و ولایت‌مدار هستند، خاطرنشان کرد: فارس مفختر به تقدیم ۱۵ هزار شهید و ۵۰ هزار جانباز و آزاده و ایثارگر در راه حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام است.

قناعتی گفت: شهدا تنها برای یک‌ جناح، گروه و قشر خاصی جانفشانی نکردند بلکه هدفشان حفظ مکتب اسلام و انقلاب و کشور بوده لذا حفظ حرکت خون آنان از ارکان انقلاب و نظام و از خطوط قرمز است.

او تداوم راه شهدا را یکی از ارکان حفظ انقلاب اسلامی و مکتب اسلام برشمرد و افزود: شهدا کسانی بودند که با ایثارگری و جانفشانی خود، امنیت و آرامش امروز را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و قطعاً اگر آنان از خودگذشتگی و فداکاری نمی‌کردند، وضعیت امروز کشورمان به گونه دیگری و همانند کشورهای همسایه‌ای بود که آرزوی لحظه‌ای امنیت و آرامش را دارند.

اخیرا تصاویر  و قاب تصاویر شهدا توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز در بخش‌هایی از این کلانشهر جمع‌آوری شده که انتقادهای فراوانی را در پی داشته است.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری شیراز اعلام کرده که این اقدام با هدف نوسازی تصاویر و قاب‌های تصاویر شهدا بوده است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما