شناسهٔ خبر: 24267863 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

پرسپولیس باید کوبنده‌تر عمل کند 

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم نتوانست مقابل السد انتظارات را برآورده کند. حسین کلانی با حضور در جشنواره فروش غذا به نفع انجمن حمایت از بیماران ام اس خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نمایش پرسپولیس مقابل السد چیست، اظهارکرد: من اصولا راجع به مسائل فنی تیم پرسپولیس وتیم ملی صحبت نمی‌کنم. دلیل آن هم این است که در بطن ماجرا نیستم و در جریان ارتباط کادرفنی و بازیکنان نیستم. فوتبال یک علم است و بدون مطالعه نمی‌توان راجع به آن نظر داد. پیشکسوت پرسپولیس افزود: به عنوان یک تماشاچی و کسی که نسبت به باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند هستم، ممکن است قضاوتی بکنم و شاید این قضاوت درست نباشد. تیم پرسپولیس با تمام توانایی‌ها و بی‌نیازی‌هایی که به خاطر مسائل مادی بوجود آوردند باید کوبنده‌تر عمل کند تا رضایت مردم و طرفدارانش را جلب کند. ما در بازی اخیر دیدیم که آن‌ها نتوانستند چیزی که از پرسپولیس می‌خواستیم را نشان دهند.

ممکن است شجاعی به تیم‌ملی دعوت شود

رییس فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من مجموعه خوزستان سهم بسزایی در توسعه فوتبال کشور دارد.
به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، مهدی تاج در حاشیه نشست مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی که با حضور وزیر ورزش در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که چرا در تیم ملی شاهد حضور بازیکنان خوزستانی نیستیم و شاید حضورشان مقطعی باشد، اظهار کرد: یک کشور 70،  80 میلیون نفری داریم و بسیاری از بازیکنان ما لژیونر هستند. فکر می‌کنم نزدیک به 50 درصد بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و نفراتی مثل انصاری فر و سردا آزمون، بازیکنانی هستند که در لیگ برتر ایران بازی می‌کردند، البته این ملاک قطعی نیست که بگوییم چون فولاد و فوتبال خوزستان سهمیه‌ای در تیم ملی ندارد، آن را افت تلقی کنیم. وی افزود: به نظر من مجموعه خوزستان سهم بسزایی در توسعه فوتبال کشور دارد. در دو مرحله از جام‌جهانی جوانان و نوجوانان بالا رفتیم که بیش از 40 درصد بازیکنان تیم‌های ملی از خوزستان بودند. رییس فدراسیون فوتبال گفت: 23 فروردین ماه نیز تیم ملی امید تشکیل داده می‌شود و سرمربی آن تعیین می‌شود که بخش عمده‌ای از این تیم نیز از بازیکنان خوزستانی است.  وی همچنین از وضعیت ورزشگاه در حال ساخت باشگاه فولاد ابراز رضایت کرد. تاج همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد مسعود شجاعی به تیم ملی دعوت شود؟ گفت: اگر سرمربی تیم ملی انتخاب کند، این امکان وجود دارد.

مرگ مشکوک رقیب ژاپنی منصور برزگر

جیچیرو داته قهرمان المپیک 1976 و رقیب منصور برزگر از ساختمان خانه‌اش به پایین پرتاب شد و درگذشت.
به گزارش ایسنا، جیچیرو داته دارنده مدال طلای کشتی آزاد در المپیک 1976 که در فینال آن رقابت‌ها مقابل منصور برزگر به پیروزی رسید، در سن 66 سالگی درگذشت. داته که در مسابقات جهانی 1975 پایین تر از روسلان آشور علی اف از شوروی و منصور برزگر به مدال برنز رسید، از ساختمان خانه‌اش در ژاپن به پایین پرتاب شده و درگذشته است تا مرگ مشکوکی داشته باشد.

بازی برای تیم ملی
 همیشه برایم جذاب است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از برد برابر قزاقستان گفت: بازی برای تیم ملی همیشه برایم جذاب است و خوشحالم دوباره برای ایران بازی کردم.
به گزارش خبرنگار ایسنا از قزاقستان، صمد نیکخواه بهرامی‌پس از برد مقابل قزاقستان در نشست خبری اظهارکرد: قبل بازی می‌دانستیم حریف قدرتمندی داریم. قزاقستان را به عنوان تیمی‌قدرتمند می‌شناخیتم. می‌دونستیم خیلی بازی سختی داریم در خانه حریف قطعا کارمام سخت‌تر می‌شود. ما تمرین زیادی نداشتیم و سفری طولانی تا قزاقستان انجام دادیم. او ادامه داد: به هر حال بازی سختی بود. ما بر دفاع تاکید داشتیم و خیلی خوب دفاع کردیم. حریف در ابتدا نزدیک بود اما بهتر شدیم و با دفاع بهتری که انجام دادیم توانستیم به برتری برسیم. آنها شب خوبی در سه امتیازی داشتند و اگر اینطور نبود با اختلاف بیشتری می‌باختند. به نظرم در بازی بعدی باید در حمله بهتر شویم.
کاپیتان تیم ملی درباره بازگشتش به تیم بیان کرد: قبل بازی خیلی حس خوبی داشتم و انرژی داشتم. خیلی خوشحالم که مربی جدید این شانس را به من داد. اکنون هم حس خوبی دارم که با تیم ملی بودم و امیدوارم بهتر شویم. مربی به من زمان بیشتری هم داد تا هماهنگ شوم. بازی برای تیم ملی همیشه جذاب است.
نیکخواه بهرامی‌درباره دیدار با عراق عنوان‌کرد: در بازی اول با آنها مشکلاتی داشتیم اما مطمئنا در بازی روز یکشنبه آن باخت را جبران می‌کنیم.

در نیمه اول نمایش وحشتناکی داشتیم

سرمربی آرسنال عملکرد تیمش را در نیمه اول بازی با اوسترشوند سوئد وحشتناک عنوان کرد.
به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، آرسنال پنج‌شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو بر یک مغلوب اوسترشوند سوئد شد اما با توجه به پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت توانست به دور بعد صعود کند. آرسن ونگر پس از بازی گفت: در نیمه دوم خیلی بهتر از ۴۵ دقیقه اول ظاهر شدیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. در نیمه اول نمایش وحشتناکی داشتیم.
سرمربی آرسنال در ادامه اظهارکرد: حریف را دست کم گرفته بودیم و تمرکز نداشتیم. زمانی که توپ را از دست می‌دادیم باز بازی می‌کردیم و هنگام در اختیار داشتن توپ هیچ ایده‌ای نداشتیم. با این حال در نیمه دوم به خود آمدیم و توانستیم به دور بعد صعود کنیم.
سرمربی فرانسوی افزود: برای این بازی خودمان را کاملا آماده کرده بودیم اما تغییرات زیاد در ترکیب به خاطر پیروزی سه بر صفر در بازی رفت و داشتن بازی مهم در یک‌شنبه آینده باعث شد مطابق انتظار عمل نکنیم.
ونگر در پایان اظهارکرد: جام حذفی مثال خوبی برای بازی دیشب‌مان بود. اگر ما ۱۰۰ درصد تمرکز نداشته باشیم اتفاقات وحشتناکی رخ می‌دهد. ما در این رقابت‌ها نتایج دور از انتظاری کسب کردیم که شکست‌مان برابر ناتینگهام فارست در این فصل نمونه‌ای از آن است. دیشب نیز برابر تیم مشابهی بازی کردیم و در سطح مورد نظرمان ظاهر نشدیم.
 
واکنش سیمئونه به حمایت تماشاگران از تورس

سرمربی اتلتیکومادرید در واکنش به حمایت هواداران تیمش از تورس گفت که نمی‌خواهد جنجال‌ها درباره این موضوع افزایش پیدا کند.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید پنج‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با یک گل کپنهاگن دانمارک را شکست داد و در مجموع با پیروزی ۶ بر یک به دور بعد صعود کرد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: کوین گامیرو نتوانست در پیش فصل تیم را همراهی کند و این موضوع باعث شد روی فرم نباشد. با این حال ما همیشه به سرعت این بازیکن باور داشتیم. او در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم به این روند ادامه دهد. این قضیه برای او و تیم خوب است.
سرمربی اتلتیکومادرید در اظهار نظر اخیرش درباره تلاش نکردن برای ادامه حضور فرناندو تورس صحبت کرده بود. به همین خاطر پنج‌شنبه شب هواداران از مهاجم اسپانیایی حمایت کردند. سیمئونه در این رابطه گفت: هواداران مانند همیشه رفتار کردند و من پیام دیگری ندارم. اگر بخواهم صحبت دیگری درمورد این موضوع داشته باشم جنجال‌ها بیش‌تر خواهد شد و من چنین چیزی را دوست ندارم. ترجیح می‌دهم تیم پیروز شود و رشد کند؛ همه باشگاه را دوست داریم و بهترین‌ها را برایش می‌خواهیم. تورس در جایگاه خود و من نیز به عنوان سرمربی خواهان این موضوع هستیم.
احتمال جدایی یانیک کاراسکو از اتلتیکو وجود دارد و این قضیه ممکن است فرصت بازی را برای نیکلاس گایتان بیش‌تر کند. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهارکرد: اگر این جدایی اتفاق بیفتد و تایید شود اهمیت زیادی دارد چون او بازیکن جوان و آینده‌داری است. تصمیمات به دست خود بازیکنان است. امیدواریم فرصت دوباره برای گایتان پیدا شود. ما به او اعتماد داریم. گایتان بازیکن سریع و با دید خوبی است که امیدواریم پیشرفت کند و برای تیم فرصت‌های خوبی فراهم کند.
۴۴ هزار هوادار اتلتیکو دیشب تیم‌شان را تشویق کردند. سیمئونه در این باره اظهارکرد: هواداران از عملکرد تیم‌شان رضایت دارند. ما ورزشگاه فوق‌العاده‌ای داریم. بازیکنان بزرگی داریم که حضور جوانان در این تیم قابل توجه است. بارها شرایط را به نفع خود تغییر دادیم. در لالیگا در حال رقابت هستیم و در لیگ اروپا می‌خواهیم به خوبی رقابت کنیم. این بهترین اتفاق برای باشگاه است. 
 

برچسب‌ها:

نظر شما