شناسهٔ خبر: 24267804 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

اولین خسارت چهارشنبه‌سوری امسال

انفجار مواد منفجره و ترقه دست ساز در بوشهر سه مصدوم برجای گذاشت .به گزارش ایسنا، سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در این حادثه که امروز در خیابان سبزاباد بوشهر رخ داد، سه تن مصدوم به بیمارستان اعزام شدند. در این حادثه دو نفر از مصدومان دچار سوختگی بسیار شدید که یکی در ناحیه صورت و چشم و پای راست شده و یک مورد سوختگی پراکنده و سطحی صورت و دست و ناشنوایی بوده است.

مرگ 4 جوان بر اثر گازگرفتگی

ظهر پنجشنبه ۴ جوان در رباط کریم جان باختند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری رباط‌کریم درخصوص این حادثه به مهر گفت: دقایقی پیش از کارخانه کارتن‌سازی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس گرفتند و اعلام کردند، تعدادی جوان در آن کارخانه فوت کرده‌اند. سیدرضا موسوی افزود: بلافاصله خودورهای حمل جسد آتش‌نشانی رباط کریم به محل حادثه اعزام شده‌اند و در حال حاضر نیز این خودروها و آتش‌نشانان در محل حادثه حضور دارند. وی افزود: آتش‌نشانان رباط‌کریم ۲ نفر از این فوت شدگان را انتقال دادند و افراد دیگر پیش از رسیدن آتش‌نشانان منتقل شده بودند. موسوی گفت: این حادثه در «منجیل‌آباد» رخ داده بود. براساس این گزارش، گزارش‌های اولیه حاکی از گازگرفتگی این ۴ جوان است، اما نوع گاز شهری نبوده و حادثه در پی استنشاق نوعی گاز چوب رخ داده است.
    
24 کشته و زخمی در واژگونی دو اتوبوس

واژگونی دو اتوبوس 24 کشته و زخمی برجای گذاشت. به گزارش ایلنا، خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در رابطه با این حادثه گفت: بامداد پنجشنبه در دو استان اصفهان و یزد دو حادثه دلخراش انحراف و واژگونی اتوبوس اتفاق افتاد. در حادثه اول یازده نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.  وی افزود: حادثه بعدی در ساعت 06:08 در محور انار -مهریز-5کیلومتری مهریز رخ داد و اتوبوس واژگون شد، 10 نفر مصدوم  شده و 1 نفر جان خود را از دست داده است.

زوج حامل 80 کیلوگرم تریاک در ملایر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: زوج میانسال که با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال محموله 80 کیلوگرمی موادمخدر به مقصد همدان را داشتند ساعت یک بامداد امروز (چهارشنبه) در ملایر دستگیر شدند. سرهنگ‌هادی قزوینه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک زن و شوهر میانسال با بارگیری محموله موادمخدر از استان‌های جنوب کشور قصد انتقال آن به همدان را داشتند که با اشرافیت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر، مسیر تردد خودروی حامل مواد مخدر شناسایی شد. وی با بیان اینکه تیم‌های انتظامی اقدام به ایجاد تور پلیسی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه خودروی حامل موادمخدر را توقیف کردند اظهارکرد: خودروی حامل مواد مخدر به همراه زوج قاچاقچی برای بازرسی بیشتر به مقر پلیس هدایت شدند. سرهنگ قزوینه افزود: محموله موادمخدر که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف، زوج قاچاقچی دستگیر و خودرو توقیف شد. بیش از 6 تن موادمخدر در 11 ماه سال جاری در استان همدان کشف و ضبط شده است.

توقیف كالاهاي میلیاردی قاچاق 

فرمانده انتظامي استان از توقيف 2 دستگاه خودرو سبك و كشف مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش 3 ميليارد و 625 ميليون و 250 هزار ريال در پلدختر خبر داد . به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار «مهديان نسب» گفت: ماموران انتظامي در آزادراه «پل زال – خرم‌آباد» به 2 دستگاه خودرو سواری پژو پارس و سمند مشکوک و آنها را توقيف كردند. وي افزود: در بازرسي از خودروهای مذكور، مقاديري كالاي قاچاق، شامل 285 كارتن تجهیزات پزشكي و630 كيلوگرم بادام زميني فاقد مجوز گمرکی که از استان‌های جنوبی کشور بارگیری شده بود، كشف و 2 نفر نیز در این رابطه دستگير شدند .
فرمانده انتظامي استان با بيان اين كه كارشناسان ارزش كالاهاي كشف شده را 3 ميليارد و 625 ميليون و 250 هزار ريال اعلام كردند، گفت: متهمان به مراجع ذيصلاح معرفي شدند.
 

برچسب‌ها:

نظر شما