شناسهٔ خبر: 24267403 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

انتظارات مردم و مسئولان از رادیو بالاست

مراسم تکریم و معارفه مدیر پیشین رادیو ایران، بهنام احمدپور مبارکه و مدیر جدید این رادیو، محمدجعفر محمدزاده برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم حمید شاهآبادی، معاون صدا گفت: مراسم تکریم و معارفه دو نفر از مدیران پر تلاش رسانه در حالی برگزار میشود که این تغییر به پیشرفت بیشتر رادیو کمک میکند. امیدوارم تمام اقدامات خوبی که مهندس احمدپور به نحو شایسته انجام داد و در دست اقدام داشت، به همت دکتر محمدزاده به شکل قابل قبولی ادامه یابد و جمع صمیمی رادیو ایران توانمندتر از گذشته فعالیتهای خود را ادامه بدهد.

معاون صدا ضمن اشاره به این که در شرایط کنونی انتظارات مردم، مسئولان و اهل فرهنگ و هنر از رسانه رادیو بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به نیروی انسانی میتواند در تحقق این اهداف مؤثر باشد. رادیو ایران از قدرت بالایی برخوردار است و باید با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد و نگاهی همهجانبه به آنها، به این مهم دست یابد.

شاهآبادی، هویت بخشی را وجه تمایز رادیو ایران با سایر شبکهها دانست و تصریح کرد: اگرچه رادیو ایران در کنار سایر شبکهها قرار دارد، اما در بسیاری از ماموریتها کاملا منحصربهفرد است. ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، توجه به وحدت ملی و همدلی از مهم ترین ماموریتهای کلان رادیو ایران است که دهها برنامه دارد و در بسیاری از آنها نقطه افتراق جدی با بسیاری از برنامههای دیگر دیده میشود. تولید کارهای بسیار باسابقهای درخشان مسئولیت همکاران ما را در رادیو ایران سنگینتر میکند.

محمدجعفر محمدزاده پیش از این سوابقی چون معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون ارتباطات و اطلاعرسانی ریاستجمهوری، سرپرستی تدوین دانشنامه مطبوعات ایران و معاونت و قائم مقامی مراکز استانی صداوسیما را در کارنامه دارد.

نظر شما