شناسهٔ خبر: 24267330 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پرسپولیس مقابل السد خوب نبود/ اشتباهات زیاد بازیکنان باعث باخت شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، باخت سنگین این تیم را به دلیل اشتباهات متعدد بازیکنان دانست و گفت: پرسپولیس روز خوبی را پشت سر نگذاشت و السد توانست ببرد.

صاحب‌خبر -

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شکست سنگین سه بر یک پرسپولیس مقابل السد قطر در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس روز خوبی را پشت سر نگذاشت. آنها در طول بازی، سراسیمه بودند و اشتباهات فردی زیادی داشتند. متاسفانه پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و توپ و میدان کاملا در اختیار السد بود.

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پیش از این هم گفته بودم که بازی های لیگ قهرمانان آسیا نسبت به بازی های داخلی متفاوت است. از این رو نباید با همان فکر و تاکتیک در آسیا ظاهر شد. فوتبال آسیا مدتهاست تکلیف خودش را در بحث سرمایه گذاری در رشته فوتبال مشخص کرده است. به همین خاطر می بینیم هزینه های هنگفتی می شود تا آنها بتوانند ستاره های مطرح جهان را جذب کنند.

وی در خصوص احتمال صعود پرسپولیس به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: باختی که پرسپولیس مقابل السد کسب کرد برای این تیم گران تمام شد. به هر حال پرسپولیس در بین چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته حضور داشت و انتظارات از برانکو ایوانکوویچ بالاتر رفته است. فکر می کنم جنگ صدرنشینی در گروه را تا روز آخر با السد قطر داشته باشند. ضمن اینکه پرسپولیس باید فشار سنگینی را تحمل کند تا بتوانند با همین بازیکنان به خواسته های خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.چونکه پرسپولیس از نقل و انتقالات هم محروم است و مجبور می شود با همین بازیکنان، کار را پیش ببرد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس همیشه می تواند خطرناک باشد. این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور قطعا قهرمان می شود اما برای رسیدن به قهرمانی آسیا کار بسیار سختی پیش رو دارد.

نظر شما