شناسهٔ خبر: 24267229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شیراز میزبان مسابقات آزاد فوتبال هفت نفره کشور

نخستین دوره رقابت‌های آزاد فوتبال هفت نفره جانبازان و‌معلولان کشور در شیراز برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
شیراز میزبان مسابقات آزاد فوتبال هفت نفره کشوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرپرست انجمن فوتبال معلولین فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: ۱۶ تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
اردشیر ماهینی افزود: تیم‌های بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، فارس، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران یک، مازندران دو، کردستان، مرکزی، قم، آذربایجان غربی و زنجان، در نخستین دوره مسابقات آزاد حضور دارند.
ماهینی بیان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات از فردا وارد شیراز می‌شوند و پس از برگزاری جلسه فنی در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌ها و گروه بندی‌ها تصمیم گیری می‌شود.
وی افزود: نخستین دوره رقابت‌های آزاد فوتبال هفت نفره از پنجم تا ۱۰ اسفند در مجموعه فرهنگی، ورزشی ایثار شیراز برگزار خواهد شد.
سرپرست انجمن فوتبال معلولین فدراسیون جانبازان و معلولان گفت:: این مسابقات با قوانین رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود و هر استان می‌تواند تنها از بازیکنان بومی خود استفاده کند
وی افزود: با توجه به پیش رو بودن مسابقات قهرمانی آسیا که سال آینده به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار می‌شود، لازم است تیم ملی هر چه سریعتر تشکیل شود و به همین منظور رقابت‌های آزاد فرصت بسیار خوبی است تا ظرفیت تمام استان‌ها رصد شده و بازیکنان سراسر کشور بتوانند توانمندی خود را در مسابقات به نمایش بگذارند و شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند.

نظر شما