شناسهٔ خبر: 24267103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

نصرتی: زمین ناهموار ورزشگاه تختی، تیم نفت نوین را اذیت می‌کند

سرمربی تیم نفت نوین تهران گفت: باید صنعت نفت را شکست می‌دادیم، اما زمین ناهموار ورزشگاه تختی تیم ما را اذیت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمد نصرتی درمورد به تساوی رسیدن دربی نفتی های لیگ برتر و گلزنی اش در این بازی اظهار داشت: گل من حاصل تلاش تمام بازیکنان نفت نوین بود چراکه آن ها زحمت زیادی کشیدند. با این حال بسیار ناراحتم که بازی با چنین نتیجه ای به پایان رسید .

او ادامه داد: راحت می توانستیم صنعت نفت را شکست دهیم و با بهترشدن وضعیتمان در جدول، حاشیه امنیت نفت بیشتر شود. به تیر دروازه حریف زدیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما متاسفانه زمین ناهموار ورزشگاه تختی ما را اذیت می کند.

مدافع تیم نفت نوین تهران خاطرنشان کرد: در صحنه گل صنعت نفت من و علی عزتی به دلیل کیفیت پایین زمین لیز خوردیم که اگر این اتفاق رخ نمی داد، توپ را به راحتی دفع می کردیم. این زمین اجازه نمی دهد راحت فوتبال بازی کنیم. ۳ امتیاز حساس را از دست دادیم و امیدوارم بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم.

نصرتی درباره اینکه با توجه به عملکرد هومن افاضلی در نفت نوین آیا او باید فصل آینده هم در این تیم بماند یا خیر، اظهار داشت: فکر می کنم کادرفنی نفت با انگیزه است و فوق العاده کار کرده است. مدیریت جدید نفت هم افراد خوبی هستند. مجموعه خوب شده است و اگر از ابتدای فصل این افراد در نفت بودند، وضعیتمان خیلی بهتر بود. ۱۰۰ درصد باید هومن افاضلی در نفت حفظ می شد چراکه در هفت بازی ای که او در تیم ما مربیگری کرده است، شکست نخورده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما