شناسهٔ خبر: 24267009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -


  33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از کیهان خواهش می‌کنم ماجرای احمدی‌نژاد را بررسی کند و برای مردم توضیح بدهد که چرا او به یک ضد انقلاب تمام عیار تبدیل شده است ؟ کیهان اولین کسی بود که دست حلقه انحرافی را رو کرد و نشان داد که آنها در پی تقابل با اسلام و انقلاب هستند. خودشان می‌گویند که خدمت کرده‌اند که خدمت آنها نفی نمی‌شود ولی از میانه دولت دهم ریل عوض کردند و سخنانی علیه اسلامیت نظام مطرح کردند و رویکرد باستان‌گرایی که هدف شناخته شده دشمنان است را پیش گرفتند و از همان هنگام دست از فعالیت‌های اجرایی هم کشیده و کشور را به حال خود رها ساختند. منظور بنده بعد از خانه‌نشینی احمدی‌نژاد است. از کجا معلوم که خدمات آن سال‌های احمدی‌نژاد زمینه‌سازی برای خیانت بعدی نبوده است‌؟ نفوذی‌ها برای جا باز کردن در میان مردم و نظام  خدمت هم می‌کنند و بعد آنچه را پنهان کرده بودند آشکار می‌کنند. به هر حال امام عزیز فرمودند؛ میزان، حال فعلی افراد است و فعلا آقای احمدی‌نژاد به‌کار راه‌انداز دشمن تبدیل شده است. استدعا دارم کیهان در این زمینه هم مثل بقیه مسائل روشنگری کند.
۲۳۸۹---۰۹۱۲ و چند تماس مشابه دیگر
* آقای رئیس‌جمهور و وزیر کشور پاسخ بدهند در کجای دنیا با افراد شرور و جانی گفت‌وگو می‌کنند؟! حقیقت این است که شهادت چند پلیس و نیروی بسیجی و همچنین خسارت وارده به اموال گروهی از شهروندان نتیجه مسامحه این آقایان مسئول است که متأسفانه پاسخگو نیز نیستند.
7345---0912
* وزیر محترم کشور مصاحبه کرده و گفته که نظام نباید با گروه بزرگی مثل دراویش درگیر بشود. اولاً تعداد اندکی در کسوت درویش از چه زمانی «جامعه بزرگ» شده‌اند؟ ثانیاً هرکسی که شرارت می‌کند باید طبق قانون به مجازات برسد. آیا فرقه دراویش باید مافوق قانون باشند. در حال حاضر تعدادی از این دراویش در کار خرید و فروش عمده مواد مخدر هستند. وقتی شنیدم چند نفر پلیس و بسیجی را در تهران به شهادت رسانده‌اند دلم آتش گرفت. تعجب می‌کنم که چرا مسئولان احساس درد ندارند.
ابوالقاسمی
* چرا پلیس باید در برخورد با اشرار به حدی مدارا کند که چند نفر از نیروی انتظامی و بسیجی به شهادت برسند؟ خدا وکیلی اگر یکی از این کشته شده‌ها فرزند یکی از مسئولان یا نمایندگان بود چه وضعیتی پیدا می‌کرد؟ خدشه‌دار کردن اقتدار امنیت کشور توسط بعضی از مسئولان به جایی رسیده که عده‌ای جانی به پلیس کشور اولتیماتوم می‌دهند؟
5587---0912
* آن مسئولانی که به شرارت عده‌ای اوباش رسمیت می‌دهند و برای خودکشی جاسوس موشکی اشک می‌ریزند بدانند این راهی که در پیش گرفته‌اند به دلیل حضور ملت در صحنه که مصداق بارز آن در مراسم 9 دی 88 و 22 بهمن امسال دیده شد راه به جایی نخواهند برد و روزی رسوا خواهند شد.
عباسی
* وقتی از دستور آقای رئیس‌جمهور به پلیس به حضور بدون اسلحه در صحنه برخورد با اشرار فرقه دراویش باخبر شدم یاد قسمتی از سریال مختار افتادم که کیان ایرانی را از اسب پیاده کردند و به مسلخ فرستادند.
7598---0918
* کسانی که دستور داده‌اند نیروی انتظامی بدون سلاح در محل تجمع اراذل و اوباش حضور یابند، در کشته شدن این عزیزان شریکند!
1648---0915
* به نظرم علت تمام اغتشاشات و ناامنی‌های اخیر، سوء مدیریت و مواضع غلط رئیس‌جمهور علیه سپاه، دستگاه قضایی و... در ایام انتخابات بود که دشمن از این مواضع بهره برد. آقایان تا دیر نشده از این گناه پرخسارت توبه کنند.
7032---0939
* تردیدی نیست که تجری اراذل و اوباش ضد انقلاب در حملات سبعانه اخیرشان در خیابان پاسداران که منجر به شهادت مظلومانه چند تن از فرزندان سلحشور ایران اسلامی گردید، حاصل برخورد ضعیف دستگاه‌های امنیتی- قضایی و اجرایی با مسببین اغتشاشات 8 روزه چندی پیش تهران و برخی شهرها است.
2470---0919
* جای غصه دارد که عده‌ای اوباش در پوشش فرقه دراویش گوشه‌ای از شهر تهران را به هم بریزند و 5 شهید روی دست نظام بگذارند. مسئولان اجرایی سطوح عالی کشور باید پاسخگو باشند و جواب این خون‌ها را بدهند.
نادری
* هر جا که اسنادی از ارتباط فردی با سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل در میان است در محیط فعالیت این فرد حوادثی مخل امنیت اجتماعی رخ می‌دهد تا کسی آن سرنخ را پیگیری نکند. امیدوارم وزارت اطلاعات برخورد قانونی با فعالیت این‌گونه افراد در کشور داشته باشد.
مهاجری
* چقدر دردناک است که مسئولان اجرایی کشور گروهی از جوانان این کشور در لباس پلیس را با دست خالی برای مواجهه با عده‌ای دراویش شرور جلو بفرستند و از این جنایتی که این فرقه ضاله برای کشور و نظام به وجود آورده دردشان نیاید. انسان با دیدن این صحنه‌ها به یاد صحنه‌هایی می‌افتد که در دوران بنی‌صدر ملعون در پشت جبهه مشاهده می‌شد. همان بنی‌صدر که اجازه یاری رساندن به رزمندگان فاقد سلاح کافی و در زیر آتش سنگین دشمن را نیز نمی‌داد.
9786---0912
* داعشی‌های داخل کشور که توسط افراد نفوذی در دولت و روزنامه‌های زنجیره‌ای به کار آنها رسمیت داده می‌شود روی داعش‌های عراق و سوریه را سفید کرده‌اند. در بازیافت داعشی‌های خارجی شاید امیدی به اصلاح آنان باشد ولی داعشی‌های داخلی امید به اصلاحشان نباید داشت چرا که روی چنگیز مغول را سفید کردند.
معلم‌زاده
* این افرادی که مدعی درویشی بودند مدت‌ها بود آسایش را از منطقه گلستان پاسداران برده بودند و هرج و مرج و آشوب به‌پا کرده بودند. فرقه‌ای که تا به حال تمایل به ارتباط با عوامل اسرائیل غاصب و دشمنان مردم ایران داشته است آیا درویش است؟!
3767---0919
* کشورهای فرانسه و انگلیس خبیث در سازمان ملل و دیگر مجامع بین‌المللی به هر مناسبتی علیه کشورمان موضع‌گیری و اقدام می‌کنند ولی در برابر آنها دولت مدعی اعتدال برای سفر وزیر خارجه استعمار پیر فرش قرمز پهن می‌کند و آن خبیث با گستاخی تمام در تهران هم در امور داخلی ما در برابر چشمان دولتی‌ها لجن‌پراکنی می‌کند! لابد فردا هم می‌خواهند همین رویه را برای وزیر خارجه فرانسه پلید اجرا کنند! با این شیوه باید در روزهای آینده شاهد رفتار مشابه از سوی کشورهای میکروسکوپی حاشیه خلیج فارس باشیم!
وحیدی- گرمسار
* سخنگوی دولت منتقدین را عامل اصلی عدم سرمایه‌گذاری غربی‌ها در کشورمان معرفی کردند در حالی که بارها خود مقامات اقتصادی دولت عدم همکاری بانک‌های غربی با کشور به دلیل ترس از جریمه آمریکا را علت این امر عنوان و اذعان کرده‌اند که نقض برجام از طرف آمریکا و حمایت غرب از تصمیمات آمریکا در قبال ایران از عمده تأثیرات برجام بر اقتصاد کشور بوده است.
9452---0912
* مسئولان دولتی با این همه توهین انگلیس خبیث و فرانسه پلید و پیشتازی آنها در اعمال فشار بر ملت ایران چرا واردات بی‌رویه از این کشورها را ادامه می‌دهند؟
بابایی- شهرری
* در ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(ع) مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های غرب آسیا برگزار شد، چرا هر بار مسابقات فوتبال با تیم‌های فوتبال منطقه باید در ایامی برگزار شود که ایران اسلامی در سوگ نشسته است. از فدراسیون انتظار می‌رود به برگزاری مسابقات در چنین روزهایی اعتراض کند.
مجید نصرتی-  تهران و بهادری
* به دولتمردان عرض می‌کنم چرا امثال شهید شاطری که در این کشور کم هم نیستند مدیر نمی‌شوند؟! حتما مدیرانی از جنس واداده‌ها و دوتابعیتی‌ها باید باشند که به جای کار و تلاش، به حاشیه‌سازی مشغول باشند و بر گرده مردم سوار؟!
8819---0913
* رئیس‌جمهور محترم! به آنچه قبول داری سوگند می‌خورم که تنها راه پیشرفت کشور نگاه به داخل است نگاه به دشمن از نظر قرآن کریم، اهل‌بیت، امام راحل(ره) و امام خامنه‌ای نه تنها پیشرفتی ایجاد نمی‌کند بلکه ذلت به همراه دارد. 5 سال تجربه کردید لطفا این سه سال باقیمانده را به داخل و مردم خودتان دل ببندید و تکیه کنید.
2085---021
* در تاریخ 96/12/1 تخم‌مرغ شانه‌ای 12/600 تومان می‌شود اما فردای همان روز یعنی دوم اسفند از عمده‌فروشی می‌خریم  16/800 تومان! با این وصف تورم 8 درصد اعلام می‌شود! چرا برخی مسئولین این قدر به گناه کبیره دروغ عادت کرده‌اند؟!‌ تخم‌مرغ در دولت دهم 300 تومان بوده با تورم 43 درصدی!
2805---0916
* بیمار دیابتی هستم با درآمد زیر یک میلیون تومان، بابت آزمایش قند به جای 12 هزار تومان، 47 هزار تومان از من گرفتند. علت را پرسیدم گفتند، بیمه سلامت حذف شده است؟! پس باید چه کنیم؟!
5304---0914

نظر شما