شناسهٔ خبر: 24266324 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سانحه رانندگی در محور اسفراین - سبزوار 2 کشته داشت

سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه کیلومتر 35 محور اسفراین به سبزوار بعد از گراتی رخ داد. وی انحراف به چپ یکی از

صاحب‌خبر - سرهنگ علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه کیلومتر 35 محور اسفراین به سبزوار بعد از گراتی رخ داد.
وی انحراف به چپ یکی از رانندگان را علت حادثه عنوان کرد و گفت: در این سانحه رانند گان خودروها جان باختند.
وی خاطرنشان کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط امدادگران جمعیت هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی انتقال یافتند.
سرهنگ حسین زاده به سانحه تصادف زنجیره ای خودروهای سمند- پراید-سمند-دنا-اتوبوس و تریلی اشاره کرد و افزود: این سانحه در کیلومتر 3 محور آشخانه به بجنورد روبه روی کارخانه پنبه رخ داد که چهار مصدوم به همراه داشت که به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری در جاده های استان خودداری کنند افزود: رانندگان پیش از سفر از سالم بودن خودرو، بخاری و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند و حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس‌راه خراسان شمالی گفت:از رانندگان انتظار می رود با احتیاط و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
21 گردنه در محورهای خراسان شمالی به طول 681 کیلومتر تحت پوشش خدمات راهداران است.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم 4 هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 قرار دارد.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را دارد و در رتبه 23 قرار دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

نظر شما