شناسهٔ خبر: 24266293 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مازندران| وزیر اسبق ارشاد: مماشات بیش از حد با آشوبگران مفهومی ندارد

R41358/P1494/S6,74/CT11

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دنیازدگی آفت بسیار بزرگی است و نباید دچار غفلت و فراموشی شویم گفت: مماشات بیش از حد با آشوبگران و جریان های انحرافی در همه جای دنیا بی معناست و مفهومی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، سیدمحمد حسینی در مراسم یادواره شهدای هتکه‌پشت و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: دنیازدگی آفت بزرگی است حتی برای کسانی که روزگاری اهل ایثار بودند اما به دلایلی نتوانستند بر عهد پیمان خود باقی بمانند از این رو نباید دچار غفلت شویم.

وی با گرامیداشت یاد یک‌هزار و 746 شهید بابل خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند هرگز قادر نبودیم دشمن را از خاک خود بیرون کنیم و تنها روحیه شهادت‌طلبی رمز پیروزی ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اینگونه نیست که برخی از سیاسیون فکر کنند وام‌دار  گروه ها و فرقه های مختلف هستند بلکه همه باید در مقابل شهدا پاسخگو باشند، اما آن ها در این مسیر اشکالاتی دارند که باید برطرف شود و اگر نخواهند اصلاح کنند  مردم آنها را اصلاح می‌کنند و اجازه نخواهند داد که خون‌ شهدای عزیز پایمال شود.

وی با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای حادثه خیابان پاسداران تهران در حوادث اخیر افزود: امنیت و آرامش امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم و باید در قبال این خون‌ها مسئولیت پذیر باشیم.

وی با عنوان اینکه نیروی انتظامی باید صلابت و اقتدار خود را در مقابل آشوبگران حفظ کند، یادآور شد: کجای دنیا سراغ دارید که با اغتشاش‌گران و فرقه‌سازان قلدرو جریانات انحرافی مذاکره و مماشات کنند؟

حسینی اضافه کرد: برخی اگر نگوییم از اول اشکال داشتند اما از زمانی که از خط ولایت جدا شدند، ما به همان میزان آن ها را طرد کرده و از آن ها فاصله می‌گیریم.

وی بیان کرد: ما دعا می‌کنیم که مقامات سابق که سر سفره انقلاب بودند، زحمات خود را هدر ندهند و به مسیر امت و انقلاب اسلامی بازگردند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خط قرمز ما ولایت فقیه است و زمانی که افرادی خط خود را از مقام معظم  رهبری خارج کنند در مقابل آن ها می ایستیم و با آنان  به طور جدی برخورد میکنیم .

حسینی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای است که با اقتصاد لیبرال و غرب‌گرا نمی‌توان امیدی به اجرای اقتصاد مقاومتی داشت.

  انتهای پیام/ ع

نظر شما