شناسهٔ خبر: 24266157 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

لفاظی ترامپ در کنگره محافظه‌کاران آمریکا؛

با شعار مرگ بر آمریکا نمی‌توان پایبندی ایران به برجام را تایید کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه لفاظی های خود در کنگره محافظه‌کاران این کشور گفت که با شعار مرگ بر آمریکا نمی‌توان پایبندی ایران به برجام را تایید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست کمیته محافظه کاران آمریکایی حاضر شد، وی در ابتدای سخنرانی خود از دستاورد های دولتش در مدت زمان حضورش در کاخ سفید سخن گفت و به محافظه کار بودن خود و دولتش افتخار کرد.

دونالد ترامپ در ادامه سخنرانی خود در گردهمایی سالانه محافظه کاران گفت: ما طی سال گذشته توافق فاجعه بار هسته ای ایران را تایید نکردیم. وقتی آنها (ایران) شعار «مرگ بر آمریکا» می گویند، چطور پایبندی آنها را (به برجام) تایید کنیم؟!

رئیس جمهور آمریکا  با تاکید بر اقدام متقابل گفت: ما نشان دادیم که کسانی که با ما رفتار بدی دارند ما هم با آنها رفتار بدی داریم. کسانی هم که با ما رفتار خوبی داشته باشند ما هم با آنها خوب رفتار می کنیم.

وی همچنین درباره شناسایی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما اورشلیم (قدس) را به رسمیت شناختیم. تمام روسای جمهور قبلی آمریکا گفتند این کار را انجام می دهند اما به وعده خود عمل نکردند.

دونالد ترامپ به نقش ارتش آمریکا اشاره کرد و گفت: ما باید ارتش قوی داشته باشیم چون اگر ارتش قوی نداشته باشیم امنیت نداریم. علاوه بر این طی سالهای گذشته همیشه به دنبال بازسازی کشورهای دیگر بودیم؛ کشورهایی که خودشان پول کافی برای این کار دارند، اکنون تصمیم گرفتیم که کشور خودمان را بازسازی کنیم.

وی افزود: ما برای تحقق اهداف خود به جمهوری خواهان بیشتری در کنگره نیاز داریم. اکنون افرادی در کنگره حضور دارند (دموکرات ها) که به صورت گروهی علیه ما رای می دهند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما