شناسهٔ خبر: 24265554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باخت خانگی گسترش فولاد تبریز در برابر پیکان

تبریز - ایرنا - تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از هفته بیست و چهارم مقابل تیم پیکان سه بر صفر شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران عصر جمعه در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز در مقابل حدود 300 هوادار برگزار شد.
نیمه اول بازی با وجود اینکه شاگردان کریمی مالک توپ و میدان بودند این تیم پیکان بود که دقیقه 31 توسط ماهان رحمانی به گل نخست دست یافت تا نیمه اول یک بر صفر به سود شاگردان جلالی به پایان برسد.
نیمه دوم بازی تیم گسترش فولاد با اینکه بازی رو به جلو را در برنامه خود قرار داده بود این بار هم بازیکنان تند و سریع پیکان از یک ضد حمله استفاده کرده و دقیقه 61 توسط سجاد مشکل پور به گل دوم دست یافتند.
شاگردان جلالی به روند شگفتی سازی خود ادامه داد تا در دقیقه 90 مرتضی آقا خانی گل سوم تیم پیکان را به ثمر برساند.
در این بازی آرمان قاسمی دقیقه 1+45 و امیر کریمی دقیقه 47 از تیم پیکان با کارت زرد داور جریمه شدند.
سیدمحسن حسینی دقیقه 46 با یوسف سیدی، عرفان افراز دقیقه 62 با سامان نریمان جهان و علی عاطف دقیقه 72 با پیمان بابایی از تیم گسترش و محمد صادق بارانی دقیقه 65 با شاهین ثابقی، مرتصی آقاخانی دقیقه 66 با فراز امامعلی و علی مصطفی خانزاده دقیقه 2+90 با مهدی شیری از تیم پیکان تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را رضا کرمانشاهی به عنوان داور وسط، رضا سخندان و بابک عباسقلی زاده به ترتیب کمک اول و دوم، محمد حسین ترابیان داور چهارم و ابراهیم میرزابیگی به عنوان ناظر بازی بر عهده داشتند.
تیم گسترش فولاد با شکست سه بر صفر امروز مقابل پیکان با 30 امتیاز به رده نهم سقوط کرد و تیم پیکان با 38 امتیاز به رده سوم لیگ برتر فوتبال صعود کرد.
9853/8023/518

انتهای پیام /*

نظر شما