شناسهٔ خبر: 24265528 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 درهشتمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک هاي کشور صورت گرفت :

حضوربيست تن از رؤساي شعب برتر بانک سپه در بانک مرکزي

بانک سپه - با حضور عضو هيئت مديره بانک سپه هشتمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک هاي کشور که در آن بيست تن از رؤساي شعب برتر بانک سپه حضور داشتند در بانک مرکزي ج.ا.ا برگزار شد.

به گزارش آفرينش به نقل ازپايگاه اطلاع رساني بانک سپه، هشتمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک هاي کشور با شعار «راهکارهاي نوين در ارزيابي عمکلرد شعب» با حضور فرشاد حيدري معاون نظارتي بانک مرکزي،دکتر محسن خوش طينت رئيس موسسه عالي آموزش بانکداري ايران،دکتر حسيني عضو هيئت مديره بانک سپه،رجبي رئيس اداره کل تحقيقات و برنامه ريزي،مديران و رؤساي ادارات و 20 نفر از رؤساي موفق شعب بانک سپه برگزار شد.

ديدارمسوولان بانک مسکن استان آذربايجان شرقي با نماينده ولي فقيه

بانک مسکن - همزمان با ايام مبارک دهه فجر، مسوولان بانک مسکن استان آذربايجان شرقي با حضور در بيت حضرت آيت الله دکتر آل هاشم، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز؛ عملکرد بانک مسکن را در زمينه هاي مختلف تشريح کردند.

به گزارش آفرينش به نقل ازپايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا،در اين ديدار حضرت آيت الله دکتر آل هاشم نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز طي سخناني خدمات بانک مسکن را بسيار ارزنده خواند و افزود: براي اينجانب مايه مباهات و خوشحالي است که با خدمات بانک مسکن بيشتر آشنا شدم و از بيان عملکرد و مشکلات مطرح شده توسط مدير شعب بانک مسکن استان لذت بردم.

روساي موفق شعب بانک رفاه تقدير شدند

بانک رفاه - در هشتمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک هاي کشور، رؤساي موفق شعب بانک رفاه معرفي و مورد تقدير واقع شدند.

به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک رفاه، در اين مراسم که به همت مؤسسه عالي آموزش بانکداري و با حضور مديران عالي بانک مرکزي ج.ا.ا. مديران بلند پايه نظام بانکي و روساي موفق شعب بانک ها برگزار شد، روساي شعبي که در شاخص هاي مختلف عملکردي، حائز بهترين عملکرد شده اند، معرفي و مورد تقدير قرار گرفتند.

بانک تجارت؛ دومين شرکت برتر ايران در شاخص بيشترين ميزان دارائي ها

بانک تجارت - در بيستمين دوره رتبه‌بندي و معرفي 500 شرکت برتر، بانک تجارت جايگاه دومين شرکت برتر ايران در شاخص دارايي ها و رتبه سوم بالاترين ميزان فروش بين بانکهاي کشور را به خود اختصاص داد. به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک تجارت، در اين همايش مطابق اعلام سازمان مديريت صنعتي و ارزيابي‌هاي به عمل آمده براي رتبه‌بندي 500 شرکت بزرگ کشور که بر اساس اطلاعات مالي سال 95 و در 33 شاخص صورت گرفت، بانک تجارت همچون گذشته به موفقيت هاي ارزشمندي دست يافته که اين مهم به پشتوانه اعتماد مشتريان ، سهامداران و تلاش کارکنان اين بانک بوده است.

نشست مسوولان بانک توسعه صادرات شعبه قم با واحدهاي عضو پارک علم وفناوري

بانک توسعه صادرات - نشست مشترک مسوولان بانک توسعه صادرات استان قم با هدف آشنايي و بررسي راهکارهاي حمايت بانکي از صادرکنندگان شرکت ها و واحدهاي فناور عضو پارک علم و فناوري اين استان برگزار شد.به گزارش آفرينش به نقل ازبانک توسعه صادرات، رييس شعبه قم اين بانک با تبيين فعاليت ها و برنامه هاي بانکي گفت: اين بانک از سال 71 و با هدف حمايت از بخش صادرات و واردات کالاهاي توليد کنندگان و عرضه کنندگان کالا تاسيس شد.

توسعه شبکه حمل و نقل ريلي با پشتيباني بانک شهر

بانک شهر - رئيس کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اهميت نقش بانک شهر در توسعه حمل و نقل عمومي گفت: اگر اين بانک حمايت از حمل و نقل عمومي به ويژه مترو را در اولويت برنامه هاي خود نداشت، بسياري از پروژه هاي اين حوزه به سرانجام نمي‌رسيد.

به گزارش آفرينش به نقل ازمرکز ارتباطات و روابط عمومي بانک شهر، محمد عليخاني با بيان اين مطلب گفت: تقويت حمل و نقل عمومي، توسعه خطوط مترو ، مديريت سفر و کاهش تعداد سفر خودروهاي تک سرنشين به عنوان مهم‌ترين راه هاي برون رفت از ترافيک شهر تهران، از اولويت‌هاي شوراي پنجم است که با جديت پيگيري شده و خواهد ‌شد.

قدرداني رئيس مجمع نمايندگان استان هرمزگان از بانك كشاورزي

بانک کشاورزي - احمد مرادي رئيس مجمع نمايندگان استان هرمزگان با اهداي لوحي از حضور فعال بانك كشاورزي در زمينه انجام مسئوليت هاي اجتماعي در ايام الله دهه فجر و حمايت از دانش آموزان منطقه محروم بشاگرد قدرداني كرد.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي مديريت شعب بانک کشاورزي استان هرمزگان ، اين بانک در راستاي انجام مسئوليت هاي اجتماعي خود در ايام الله دهه فجر نسبت به بازديد و توزيع اقلام آموزشي كودك و نوجوان در بين دانش آموزان منطقه محروم بشاگرد اقدام کرد.

پيش فروش قطعي بيش از 96 هزار قطعه سکه در بانک ملي

بانک ملي - روز يکشنبه و دوشنبه هفته گذشته در مجموع بيش از 96 هزار قطعه سکه به صورت قطعي با روش جديد در واحدهاي بانک ملي ايران پيش فروش شد.به گزارش آفرينش به نقل ازروابط عمومي بانک ملي ايران، بر اساس بخشنامه بانک مرکزي، پيش فروش سکه تمام بهار آزادي با روش جديد براي سررسيد شش ماهه به نرخ 14 ميليون ريال و براي سررسيد يک ساله به نرخ 13 ميليون ريال از روز شنبه 28 بهمن ماه در 1131 شعبه منتخب بانک آغاز شد.

نظر شما