شناسهٔ خبر: 24265262 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

دکترلاريجاني:

تروريسم در منطقه ، پايان نيافته است

صاحب‌خبر -

ايران به دنبال امپراطوري نيست

لاريجاني با اشاره به سخنان مقامات آمريکا که گفته بودند مسئولان سعودي و مصر بارها از ما خواستند تا ايران را بمباران کنيم افزود: آنان دنبال مسئله‌سازي هستند و مطرح مي‌کنند که ايران دنبال احياي امپراطوري فارس است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: ما به دنبال امپراطوري نيستيم زيرا زمان امپراطوري ها گذشته است، ما دنبال يک حقيقت هستيم و در اين 40 سال، کي ايران به کشورهاي منطقه تجاوز کرده است؟

نقش مهم ايران در ضربه زدن به تروريسم

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه ايران نقش مهمي در ضربه زدن به تروريسم در منطقه داشته است گفت: همان‌هايي که تروريسم را به وجود آورده‌اند به‌صورت پنهاني در حال مهاجرت آنان به جاهاي ديگر هستند ازاين‌رو تروريسم پايان نيافته است.

لاريجاني با اشاره به ايجاد پايگاه از سوي آمريکايي‌ها و ورود روزانه هزاران تريلي سلاح به منطقه اظهار داشت: اين نشان مي‌دهد که آنان نمي‌خواهند ماجراي تروريسم در منطقه پايان يابد.

وي با تأکيد بر اينکه برخي‌ها نمي‌خواهند وحدت و آرامش در داخل کشور وجود داشته باشد و مسئله‌سازي مي‌کنند افزود: اختلاف‌نظرها همواره وجود دارد اما تضعيف ريشه‌هاي انقلاب خيانت است.

مشکلات کشور راه حل يک خطي ندارد

لاريجاني با اشاره به بدنه حجيم دولت يادآور شد گفت: بيشتر پول نفت و ماليات نيز صرف ادارات مي‌شود ولي بايد بدانيم که مشکلات قابل‌حل است و بدانيم مجموعه مشکلات، راه‌حل يک‌خطي ندارد و اگر کسي چنين ادعايي کند، دروغ مي‌گويد.

نظر شما