شناسهٔ خبر: 24265202 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

لبخند جلالی به بحرانی که تمام شد

شاگردان مجید جلالی بعد از افت شدیدی که تجربه کردند و ده بازی را بدون برد پشت سر گذاشتند ، دوباره اوج گرفته و در رده سوم قرار گرفتند

صاحب‌خبر -

صراط: شاگردان مجید جلالی بعد از افت شدیدی که تجربه کردند و ده بازی را بدون برد پشت سر گذاشتند ، دوباره اوج گرفته و در رده سوم قرار گرفتند.

به گزارش ورزش سه، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر و از هفته بیست و چهارم ، دو تیم گسترش‌ فولاد و پیکان تهران در تبریز به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان مجید جلالی با نتیجه 3 بر صفر این تیم را در هم کوبیده و به روند صعودی خود در هفته‌های اخیر ادامه دادند . پیکانی ها که در اواسط فصل با افت عجیبی مواجه شده و در ده بازی متوالی طعم برد را نچشیده بودند ، سرانجام در هفته بیست و سوم مقابل سیاه‌جامگان به برتری دو بر یک رسیده و به اولین برد خود در نیم فصل دوم رسیدند . شاگردان مجید جلالی هنگام تعطیلات لیگ برتر ، بازی عقب مانده خود مقابل فولاد خوزستان را در اهواز انجام دادند و در آن بازی هم با گل دقیقه 90 مرتضی آقاخان به برتری رسیده تا دومین برد پیاپی خود در نیم فصل دوم را به دست آورند .


اما این تیم امروز در تبریز مقابل گسترش‌فولاد قرار گرفت و انگیزه زیادی برای برد در این بازی و صعود به جمع بالا‌نشینان داشت . بازیکنان این تیم در نهایت مزد بازی برتر خود را گرفتند و با نتیجه‌ای قاطع حریف تبریزی خود را شکست دادند تا علاوه بر کسب سومین برد پیاپی خود در نیم فصل دوم ، با 38 امتیاز در کنار تیم‌های ذوب‌آهن ، سایپا و فولاد در رده سوم قرار بگیرند .

نظر شما