شناسهٔ خبر: 24265092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تارتار:پارس جنوبی جم مهیای دیدار با تراکتورسازی است

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و تراکتورسازی درجمع خبرنگاران افزود:پس ازبرد برابر پدیده تمرینات خوبی انجام و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مهدی تارتار جمعه شب در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و تراکتورسازی درجمع خبرنگاران افزود:پس ازبرد برابر پدیده تمرینات خوبی انجام و اکنون بازیکنان از وضعیت روحی و روانی مطلوبی برخوردار هستند.
وی بیان کرد: برابر تراکتورسازی یک بازی هدفمند و با برنامه در پیش داریم که امیداویم این هدفمندی منجر به کسب سه امتیاز بازی شود.
تارتار ادامه داد:تراکتورسازی تیم باتجربه‌ای است و در بازی‌های آسیایی حضور دارد ولی با این وجود بازیکنان پارس جنوبی جم در صورت اجرا تاکتیک های مدنظر می توانند هواداران را خوشحال کنند.
وی افزود: تیم تراکتورسازی در جام باشگاه‌های آسیا تجربه 2 شکست دارد که از یک طرف به سود ما است چون شرایط روحی خوبی ندارند و از یک طرف نیز به سود ما نیست چون انگیزه پیروزی آنها بیشتر می‌شود.
تارتار ادامه داد: در هفته فرارو با 2 تیم آسیایی تراکتور و ذوب آهن بازی داریم که در نیم فصل هزینه‌های زیاد کرده و توانستند تیم‌های خود را تقویت کنند ولی با این حال امیدوار به کسب نتیجه دلخواه برابر آنها هستیم.
وی اظهارکرد:فوتبال هیچگاه قابل پیش‌بینی نیست و امروز نیز دیدیم سایپا با آن روند رو به رشد خود برابر سپید رود شکست و این نشان می‌دهد که در مرحله سختی از بازی‌های لیگ قرار داریم.
تارتار در خصوص برگزاری اردوی اسپانیا در تعطیلات پیش رو گفت: این اردو در برنامه های تیم است و برگزاری آن در روزهای آینده مشخص می شود.
سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد.
پارس جنوبی و تراکتورسازی از ساعت 15:30 فردا(شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم می‌روند.
7212/ 6045
انتهای پیام

نظر شما