شناسهٔ خبر: 24264671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت تنیس روی‌ میز استان قم خبر داد

قضاوت داور بین‌المللی قم در تور جهانی پینگ‌پنگ سوئد/ برگزاری رقابت‌های آزاد تنیس روی‌میز جام فجر

رئیس هیأت تنیس روی‌ میز استان قم از اعزام داور بین‌المللی قمی برای قضاوت در مسابقات تور جهانی 2018 پینگ‌پنگ خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: اعزام یکی از داوران موفق تنیس روی‌میز قم به قاره اروپا برای قضاوت در یکی از رقابت‌های مهم بین‌المللی این رشته یک افتخار بزرگ و دستاورد ارزشمند برای جامعه داوری تنیس روی‌میز قم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: محمد مصباحی داور بین‌المللی پینگ‌پنگ استان قم از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز برای قضاوت مسابقات تور جهانی این رشته در اروپا دعوت شده است، در حالی که این رقابت‌ها را کشور سوئد تا ششم اسفند ماه میزبانی می‌کند و برترین‌های اروپا در آن حضور دارند.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم ابراز کرد: قم در این رشته داوران بسیار خوب و موفقی دارد و محمد مصباحی در سال 2010 موفق شد مدرک داوری بین‌المللی خود را دریافت کند و اکنون نماینده جامعه تنیس روی‌میز قم در یک رویداد مهم برون‌مرزی باشد.

وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های آزاد تنیس روی‌میز قم اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها با عنوان جام فجر و با حضور چهره‌های شاخص پینگ‌پنگ قم و نفراتی از سایر شهرها نظیر کاشان در سالن شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

عموئیان عنوان کرد: در این مسابقات که مسوولیت برگزاری آن بر عهده مهدی اکرامی و سرداوری آن بر عهده سعید آذرنوش بود، پس از انجام مراحل مختلف حسین امیری از قم و حسین رئیسی از کاشان با عبور از سد حریفان خود به دیدار نهایی راه یافتند و در پایان این حسین امیری بود که با شکست حریف خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه امین منتظری و امید نوروزی به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را کسب کردند.

انتهای پیام/ج

نظر شما