شناسهٔ خبر: 24264516 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

فاکس نیوز: تاسیس «تیپ آزادسازی جولان» توسط نُجَباء، زیاده‌خواهانه است!

به گزارش دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، وبسایت رسمی شبکه "فاکس نیوز" در گزارشی به قلم «دیوید آدسنیک» کارشناس امور امنیت ملی آمریکا، ماجرای سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی که اخیراً توسط ارتش سوریه ساقط شد را مورد بررسی قرار داد.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطین اشغالی

فاکس نیوز در این گزارش به نقش تاثیرگذار گروه‌های مقاومت در درگیری‌های سوریه اشاره و تاکید کرد: انگیزه و اشتیاق ایدئولوژیک نیروهای مبارز عراقی بسیار عمیق و جدی است.

این شبکه آمریکایی، مقاومت اسلامی نُجَباء را "تحت الحماية ایران" خواند و نوشت: «اکرم الکعبی» رهبر این جنبش [در سال ۲۰۰۸] توسط آمریکا به عنوان تروریست اعلام شده است.

آدسنیک در ادامه گزارش خود برای ملموس ساختن نزدیکی نُجَباء با جمهوری اسلامی ایران، دست به انتشار مطلب کذبی زده و آورده است: الکعبی در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد، در صورتی که آیت‌الله خامنه‌ای دستور بدهد، او دولت عراق را سرنگون خواهد کرد(!).

این درحالی است که دبیرکل این جنبش بارها و بارها، پایبندی خود و تشکیلات نظامی‌اش به قوانین رسمی کشور عراق را اعلام کرده است.

فاکس نیوز که وابسته به جریان جمهوری خواه آمریکا و همسو با سیاست‌های رژیم صهیونیستی است؛ در پایان این گزارش، نسبت به آمادگی رزمندگان نُجَباء برای آزادسازی جولان انتقاد کرد و نوشت: نُجَباء به شکلی زیاده‌خواهانه «تیپ آزادسازی جولان» را ایجاد نموده است تا بار دیگر مدعی شود که در جنگ شش روزه، بخشی از خاک سوریه به دست اسرائیل افتاده است.

نظر شما