شناسهٔ خبر: 24264408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

تهدید به جنگ نظامی و طرح ایران هراسی اسرائیل توطئه‌‌ای رنگ باخته است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای ایران هراسی، قدیمی شده است، اظهار کرد: دیگر حنای آن‌ها رنگی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز، گفت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب، ترسیم آینده‌ای روشن برای جوانان و تلاش درراستای رونق اقتصادی داخلی باید اولویت اصلی کشور باشد.

تهدید به جنگ نظامی و طرح ایران هراسی اسرائیل توطئه‌‌ای رنگ باخته است

وی با اشاره به دیدار و تجدید بیعت مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن ماه، اظهار کرد: رهبر انقلاب در این دیدار مردم آذربایجان  و حوادث آن را برجسته خواندند، مردمی که همواره با ایجاد ابتکار و نوآوری حوادث شگفت انگیزی را خلق کرده اند، این سخن بزرگی از سوی مقام‌معظم رهبری به مردم آذربایجان است.  

حجت‌الاسلام آل هاشم، ادامه داد: طبق فرموده رهبری، انقلاب اسلامی موجب عزت مردم و مردم سالاری دینی شد و نفوذ دشمنان و دخالت آن‌ها در کشور از میان برداشته شد، در حال حاضر نیز آمریکا با مردم و نظام دشمن است و نمی تواند دستاوردها و عزت انقلاب اسلامی را انکار کند. 

خطیب جمعه تبریز، تاکید کرد: مقام معظم رهبری در بحث عدالت، دغدغه دارند که در این راستا مسئولان دغدغه ی مقام معظم رهبری را با ایجاد عدالت اجتماعی در کشور برطرف کنند.  

وی افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری مشکلات استان را به صورت مکتوب تهیه و تقدیم رهبری کردیم.  

امام جمعه تبریز، مسئله انقلابی گری و انقلابی ماندن را مهم دانست و عنوان کرد: ما باید انقلابی مانده و از افراد انقلابی نیز حمایت کنیم و طبق فرموده رهبری متکی به افراد خارجی نباشیم، چرا که عواقب آن را در جریان برجام‌ مشاهده کردیم و در کشور به جوانان اهمیت داده و آن ها را به آینده امیدوار کنیم چرا که جوانان مایه ی عزت و اقتدار کشور هستند.  

نماینده ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که طبق سخنان رهبری باید همواره به فکر مستضعفان باشیم، افزود: در آستانه عید برخی دستگاه‌های ذی ربط دستفروش‌ها را جمع آوری و جلوی کسب رزق و روزی این افراد را می گیرند، مسئولان نباید مانع دستفروشی افراد شوند بلکه باید به فکر ایجاد مکانی برای آن ها باشند تا بتوانند از این طریق امرار و معاش کنند. 

حجت‌الاسلام آل هاشم، در ادامه با بیان این‌که تهدیدات رژیم صهیونیستی برای ایران هراسی، قدیمی شده است، اظهار کرد: دیگر حنای آن‌ها رنگی ندارد و به حول و قوه الهی طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تا ۲۵ سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی با اشاره به این‌که محور مقاومت در منطقه از حالت تداخلی خارج شده است، افزود: نیروهای مقاومت بعد از ماه های اخیر با غلبه بر تروریسم تکفیری و داعشی در سوریه و عراق وارد مرحله ی جدید بازدارندگی شده اند و بعد از سرنگون سازی هواپیمای صهیونیستی توسط ارتش سوریه، توطئه های رژیم صهیونیستی بی تاثیر است.

امام جمعه تبریز، در خصوص اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران که افراد منتسب به گروه خاص در شب شهادت حضرت صدیقه ی کبری(س)  آشوب بر پا کردند، بیان کرد: این آشوب گران به اموال عمومی آسیب رساندند و سه نفر از کارکنان نیروی انتظامی و یک نفر از بسیجیان قهرمان را به شهادت رساندند، ضرورت دارد مسئولان امنیتی و قضایی کشور در این زمینه با کسانی که به امنیت مردم و کشور خدشه وارد کردند، برخورد جدی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: آشوب گران با عنوان منتسب به یک گروه خاص آشوب بر پا کردند، این گروه باید صف خود را از آشوبگران جدا و اعلام برائت کنند که این آشوب گران جزوی از افراد ما محسوب نمی شوند، چرا که مردم از این حادثه به شدت ناراحت هستند. در این زمینه از سوی مردم قهرمان آذربایجان قدردان اقدامات نیروی انتظامی و سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی هستیم. 

وی با اشاره به جمع آوری صندوق‌های کمیته امداد و خیریه‌ها از سطح شهر، اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی جهت کمک به نیازمندان انجام می شود که باید این اقدامات افزایش یابد نه این‌که صندوق های حمایت از مستمندان یا کمیته ی امداد را به بهانه برنامه های تبریز ۲۰۱۸ جمع آوری کنند، دستگاه های ذی ربط با هماهنگی صندوق حمایت از مستمندان، این صندوق ها را برای برنامه های تبریز ۲۰۱۸ به صورت شیک و مرتبی در سطح شهر نصب کنند نه این‌که آن ها را از ریشه جمع آوری کنند. 

وی با اشاره به روز درختکاری و اهمیت درختکاری برای حفظ محیط زیست، افزود: این سنت حسنه در جامعه همواره برقرار است در این رابطه برخی از صنعت گران همت به درختکاری کرده اند، اگر بخش خصوصی وارد این عرصه شود و سازمانهای ذیربط با آن‌ها همکاری کنند طرح بوستان کاری به دست صنعت گران اجرایی می شود. 

 امام جمعه تبریز، ضمن قدردانی از مردم آذربایجان جهت برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) به نحو احسن، با بیان این‌که برپایی نمایشگاه شهرک فاطمیون حرکت فرهنگی تاثیر گذاری بود، عنوان کرد: این شهرک به همت جوا نان انقلابی و با حمایت سپاه عاشورا برپا شده بود که از استقبال خوبی نیز مواجه شد و ضرورت دارد حرکت های فرهنگی زیادی با حمایت مادی و معنوی در استان انجام گیرد. 

 حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به روز ملی حمایت از حقوق و مصرف کنندگان در نهم اسفند ماه، تاکید کرد: توجه به تولید داخلی از اولویت های اقتصاد مقاومتی است که در این راستا باید از واردات بی رویه و قاچاق جلوگیری شود و سرمایه گذاری خارجی در حد ضرورت با نظارت مدیران داخلی انجام گیرد و کارها به بیگانگان سپرده نشود. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، افزود: هشتم اسفند ماه روز تربیتی و تربیت اسلامی است که این امور در زمان شهید رجایی در کشور برای طاغوت زدایی از مدارس، گسترش تعلیم و تربیت اسلامی، هدایت و ارشاد دانش آموزان از نظر اخلاقی در کشور بنا نهاده شد، از مربیان تربیتی که در این راستا تلاش می کنند، قدردانی می کنیم. 

نظر شما