شناسهٔ خبر: 24264323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه بندرلنگه خبر داد

پیشنهاد ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و پالایشگاه در سفر رئیس‌جمهور

امام جمعه بندرلنگه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به بندرلنگه در نظر داریم احداث پالایشگاه یا کارخانه پتروشیمی در غرب استان و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای توسعه استان را به وی پیشنهاد بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، آیت‌الله سیدمحمد جواد رکنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرلنگه گفت: مردم به برخی مسائل جاری کشور انتقاد دارند و ما کاملا از انتقادها، گله‌ها و شکوه‌های آن‌ها مطلع هستیم اما وقتی پای انقلاب و نظام در میان است، مردم در دفاع از انقلاب به صحنه می‌آیند.

وی به جنایت تفاله‌های داعش در پوشش دراویش اشاره کرد و گفت: این‌ها 5 تن از نیروهای مخلص انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند و بیش از 30 مامور را نیز مجروح کردند؛ کسانی که مرتکب این جنایت هولناک شده‌اند باید به اشد مجازات برسند.

امام جمعه بندرلنگه یادآور شد: متاسفانه بعضی از مسؤولان قبل از حادثه از این گروه دلجویی کردند اگر از همان اول با این‌ها برخورد قانونی می‌شد کار به اینجاکشیده نمی‌شد.

رکنی با اشاره به سفر رئیس جمهور در هفته آینده به بندرلنگه، افزود: ما 3 پیشنهاد برای رونق‌بخشی بندرلنگه مدنظر داریم یکی احداث پالایشگاه یا کارخانه پتروشیمی در غرب استان است که کمبود آن به خوبی احساس می‌شود و اینکه متاسفانه اغلب کارخانه‌ها در کشور و مرکز استان احداث شده و این کارخانه‌ها از منطقه جنوب تامین می‌شوند و دوم اینکه مردم خواهان گازرسانی به این شهرستان هستند و در آخر اینکه گمرک بندرلنگه با مشکل روبرو است، اگر این بندر منطقه ویژه اقتصادی اعلام گردد خیلی از مشکلات قابل حل است.

انتهای پیام/ج/

نظر شما