شناسهٔ خبر: 24264251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

خبر/

شکست سنگین خانگی گسترش فولاد مقابل پبکان

نصر: دیدار تیم‌های گسترش فولاد و پیکان با شکست سه بر صفر شاگردان کریمی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران از ساعت 15 امروز در چارچوب دیدارهای هفته 24 لیگ برتر کشور در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفته‌اند که نیمه نخست این بازی با برتری سه بر صفر پیکان به پایان رسید.

در این نیمه گسترش فولاد شروع خوبی داشته و نبض بازی را در دست گرفت اما رفته‌رفته بازی به تعادل کشیده شد تا تیم مهمان نیز موقعیت‌هایی روی دروازه گسترش فولاد خلق کند. این تیم موفق شد در دقیقه 31 توسط ماهان رحمانی به گل رسیده و برتری خود را حفظ کند.

در ادامه بازی موقعیت‌های گسترش فولاد نیز ثمری نداشت تا نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان مجید جلالی به پایان برسد.

گسترشی ها که در نیمه نخست غافل گیر شده بودند، در نیمه دوم به دنبال باز کردن دروازه نیازمند، دروازه بان پیکان بودند اما هیچ یک از موقعیت های این تیم منجر به گل نشد تا بازی با برتری یک بر صفر پیکان دنبال شود. در دقیقه 61 نیز این سجاد مشکل پور بود که برای دومین بار دروازه گسترش فولاد را باز کرد تا شاگردان جلالی با خیالی راحت تر این بازی را ادامه دهند.

در دقیقه 90 نیز مرتضی آقاخان موفق شد سومین گل پیکان را وارد دروازه دخسوس کند تا این بازی با برتری سه بر صفر پیکان به پایان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما