شناسهٔ خبر: 24264223 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رئیس جمهور به هرمزگان سفر می‌کند

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: سفر دو روزه رئیس جمهور به هرمزگان منشا برکات زیادی است، در این سفر منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان به صورت ویدئوکنفرانس رسما افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری فارس: ناصر شریفی با اشاره به سفر دو روزه رئیس جمهور به هرمزگان اظهار کرد: سلسله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان‌های کشور یکی از برنامه‌هایی است که موجب واکاوی مشکلات و معضلات استان‌ها به صورت چهره به چهره خواهدشد.

وی افزود: در این سفر رئیس جمهور مستقیما به بندرلنگه آمده و اولین برنامه هم دیدار مردمی با مردم غرب هرمزگان می‌باشد، وزرا هم به نیابت از دولت به شهرستان‌های سراسر استان سفر کرده تا در دیدار‌های مردمی و شورای اداری هر شهرستان مشکلات را دسته‌بندی نموده و در جلسه هیات دولت که پنج‌شنبه شب در مرکز استان برگزار خواهد شد به بحث و بررسی گذاشته شده و تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت سفر رئیس جمهور، از مردم غرب استان در تمامی شهرستان‌ها درخواست داریم که حضور پررنگی در دیدار مردمی داشته باشند تا بتوانیم از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برای توسعه، آبادانی و پیشرفت غرب هرمزگان انجام دهیم.

شریفی تاکید کرد: درحال حاضر مجمع نمایندگان هرمزگان و استاندار به شدت در حال بررسی و شناسایی مشکلات کلان و اولویت‌های مهم استان می‌باشند تا در جلسه هیات دولت بتوانیم تمامی مسایل را مطرح کرده و از این فرصت مغتنم حداکثر بهره را ببریم.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سفر هیات دولت به غرب هرمزگان بتوانیم مشکلات و مسایلی که مانع از پیشرفت و توسعه غرب هرمزگان شده است را به دولت نشان داده تا تدابیری برای موانع توسعه هرمزگان و غرب استان اندیشیده شود.

نظر شما