شناسهٔ خبر: 24264193 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح؛

جشنواره خانوادگی ورزش‌های زمستانی در خلخال برگزار شد

خلخال – ششمین جشنواره خانوادگی ورزش‌های زمستانی خلخال با حضور گسترده خانواده ها و ورزشکاران در تفرجگاه اندبیل این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، این جشنواره امروز جمعه با استقبال بی نظیر مردم بویژه خانواده ها در رشته‌ های ورزشی و تفریحی از جمله ساخت تندیس یخی و آدم‌برفی، اسکی، کوه‌پیمایی در برف و... برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال در حاشیه این جشنواره تاکید کرد که معرفی ظرفیت ها و قابلیت های گردشگری و ترویج ورزش های همگانی با محوریت ورزش های زمستانی در بین خانواده ها از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره در خلخال است.

سیدناصر میرمرسلی ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم، توسعه ورزش های زمستانی در بین جوانان و نوجوانان و فراهم کردن نشاط جمعی و خانوادگی و احیا تفرجگاه اندبیل را از دیگر اهداف این جشنواره بر شمرد.

وی با اشاره به جزئیات و رشته های ورزشی برگزاری جشنواره افزود: اجرای مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی، ساخت تندیس های برفی و یخی، اسکی، کوهپیمایی سریع و پرواز بادبادک ها در آسمان از جمله برنامه ورزشی پیش بینی شده برای این جشنواره بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال متذکر شد: اجرای موسیقی زنده محلی، عرضه غذاها و صنایع دستی محلی و... از دیگر برنامه های جنبی و تفریحی این جشنواره بود.

وی برگزاری پنج دوره جشنواره در سال های گذشته را در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری در منطقه نمونه گردشگری اندبیل موثر دانست و بر ضرورت تداوم آن تاکید کرد.

میرمرسلی از راه اندازی تله کابین تفرجگاه اندبیل در آینده ای نزدیک خبر داد و ادامه داد: مناطقی تفریحی و ورزشی نظیر اندبیل خلخال می تواند میزبان مسابقات ورزشی زمستانی کشوری باشد.

 در پایان این جشنواره که در منطقه تفرجگاه اندبیل شهرستان خلخال برگزار شد، از نفرات برگزیده هر رشته با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

نظر شما