شناسهٔ خبر: 24263995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید امام جمعه ارومیه بر تبعیت از فرامین رهبری

امام جمعه ارومیه گفت :اشرافی گری و ارتجاع از مصادیق بازگشت به عقب است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات تاکید امام جمعه ارومیه بر تبعیت از فرامین رهبریمهم رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز گفت؛ مقام معظم رهبری ارتجاع را یکی از مهم‌ترین آفتهای حرکت انقلابی ملت ایران برشمردند و باید جلوگیری از ارتجاع در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود:ملت ایران با انقلاب شکوهمند اسلامی خود به رهبری امام راحل کشور را از سلطه طاغوت ها و سیاست بیگانگان نجات دادند و با حاکمیت اراده مردم به قدرت بی بدیلی دست یافتند که نباید با ارتجاع و بازگشت به گذشته چنین دستاورد خدشه دار شود.

وی افزود رهبر معظم انقلاب اشرافی گری را از مهم‌ترین مصادیق ارتجاع برشمردند و از مردم و مسئولان خواست با مصادیق ارتجاع برخورد جدی کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد استقلال امروز ایران اسلامی در درجه ایست که به حکومتی قلدر مآب میگوییم هیچ غلطی نمیتواند بکند و باید مسئولان امر با تبلیغات مناسب پیشرفتهای کمی و کیفی کشور را به اطلاع نسل جوان برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه سخنان خود به هنجار شکنی عده ای در یکی از خیابان‌های تهران اشاره کرد و از نیروی انتظامی بخاطر برخورد توام با عزت نفس و صبوری با برهم زنندگان امنیت اجتماعی تقدیر کرد و شهادت خدمتگزاران نظم و امنیت را در این موضوع تسلیت گفت.

خطیب نماز جمعه ارومیه همچنین از مردم استان برای برگزاری باشکوه آیین های سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه همچنین در ادامه سلسله مباحث اخلاق خانواده به ممنوعیت تجسس در دین مبین اسلام اشاره کرد و از عموم مردم خواست در احوال شخصی و زندگی دیگران ورود نکنند چرا که آموزه های انسان ساز اسلام تجسس را ممنوع کرده است.


نظر شما