شناسهٔ خبر: 24263882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه کرمان تأکید کرد؛

اعتماد و اتکا به غرب اشتباه است/ ضرورت برخورد با مخلان امنیت کشور

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت: اعتماد و اتکا به خارج از کشور، خلاف و اشتباه بوده و در طول تاریخ هر زمانی که سراغ آن‌ها رفتیم و به دشمنان قسم خورده اعتماد کرده، به پیشرف کشور ضربه زده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر گفت: رعایت حدود در شرع  از طرف انسان ها، یکی از مهمترین ارکان اسلام است.

وی افزود: تقوا بهترین پایان نامه برای مسلمانان بوده و کسانی که تقوا را در اولویت کارهای خود قرار دهند در پیشگاه پروردگار سربلند هستند.

امام جمعه کرمان افزود: کسانی که با ظلم و ستم فراوان سبب نابودی کانون گرم خانواده ها می شوند، انسانهایی پلید و خود خواه هستند.

وی تاکید کرد: انسانهای ظالم با تکبر خود جهان را از بین برده و ظالمانه مردم بی گناه را به مسلخ می کشانند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: افرادی که با تعلیم و ترویج کارهای زشت مردم را به فساد تشویق کرده به جامعه ظلم می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه عدل در جامعه تاثیرات مطلوبی دارد، اظهار کرد: عدالت می تواند ظلم و فساد را در جامعه ریشه کن کند.

وی با اشاره به اینکه ظالمان همیشه به فکر تغیر عقائد واقعی مردم هستند، افزود: انسانهای ظالم با ساده ترین ابزار عامل بی فرهنگی و بی اعتقادی جامعه می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی افزود: معصیت کاران ظالم با مهیا کردن فضاهای فساد در جامعه، نسل جوانان جامعه را از خداوند دور  می کنند.

اقتدار در برخورد با مخلان امنیت مانع تکرار آن می‌شود 

وی با اشاره به شهادت مدافعان امنیت که با حرکت داعشی گونه به شهادت رسیدند، تاکید کرد: دستگاه قضایی با شدت هر چه تمام باید با مجرمان و خاطیان برخورد کرده تا ملت عزیز ایران شاهد چنین حوادث تلخ و دردناک نباشند.

امام جمعه کرمان با اشاره به جان باختن هموطنانی که در سانحه هوایی اخیر جان خود را از دست دادند، بیان کرد: مسؤولان باید با دقت بیشتر در مدیریت و تخصص افرادی که با جان مردم ارتباط دارند نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه امور تربیت اسلامی بسیار مهم است، اظهار داشت: شخصیت انسان در تهذیب و تربیت در کنار خانواده است.

امام جمعه کرمان گفت: اعتماد و اتکا به خارج از کشور، خلاف و اشتباه است، در طول تاریخ هر زمانی که به سراغ آن‌ها رفتیم، اشتباه کردیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان، بیان کرد: دفاع از نظام اسلامی یکی از مهمترین وظایف همه مردم ایران بوده و مسؤولان باید نقد را سبب پیشرفت کشور بدانند.

 حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در پایان با اشاره به بی اعتمادی به دشمنان ایران اسلامی، گفت: باختن در برجام یکی از علل اعتماد داشتن بوده است و مسؤولان باید به استعدادهای داخلی اعتماد کنند./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما