شناسهٔ خبر: 24263876 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاشان| عوامل جنایت پاسداران تهران به اشد مجازات محکوم شوند

R7845/P1336/S6,1369/CT1

عوامل این جنایت باید به سرعت و شدت مورد توبیخ مقامات قضایی قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت‌الله‌عبدالنبی‌نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه‌الله‌الاعظم برگزار‌شد اظهارداشت: در آستانه 27 جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) قرار داریم که مسولان محترم و نهاد‌های فرهنگی و هیئات مذهبی باید خود را آماده کنند و نیز شورای تامین شهر برای پیاده روی زوار نیز باید شرایط را مهیا کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به سوم اسفند سالروز عملیات مقتدرانه رزمندگان اسلام در سال 62 افزود: نتیجه این عملیات تصرف جزایر جنوبی و شمالی مجنون بود که در مرحله اول رزمندگان اسلام با رعایت اصل غافل‌گیری و سرعت عمل وارد خاک عراق شدند و مردم آن مناطق به استقبال آنان آمدند و گوسفند قربانی کردند وتعدادی از فرماندهان مانند حاج همت فرمانده لشکر محمد رسول الله و شهید اکبر زجاجی معاون لشکر و شهید باکری قائم مقام لشکر به شهادت رسیدند.

وی ابراز‌داشت:سوم اسفند در تاریخ ملت ایران سالروز کودتای انگلیسی رضا شاه در سال 1299 شمسی می باشد که انگلیس با کودتا حکومت را از خاندان قاجار به خاندان پهلوی منتقل کرد که در دو جنگ جهانی اول و دوم ایران میدان تاخت و تاز استعمار گران بود.

عضو مجلس خبرگان خاطرنشان کرد:چند روز قبل یک فروند هواپیمای مسافرتی دچار ثانحه شد که 65 نفر از سر نشینان جان خود را از دست دادند که این مصیبت را به ملت ایران خانواده آنان تسلیت می گویم اما نکته مهم اینجاست که باید بررسی شود ضعف مدیریتی بوده یا سانحه به دلیل ضعف امکانات رخ داده است.

نمازی گفت: حادثه تلخ خیابان پاسداران تهران که موجب شهادت سه مامور نیروی انتظامی و دو بسیجی شد ضمن عرض تسلیت به خانواده آنان، عوامل این جنایت باید به سرعت و شدت مورد توبیخ مقامات قضایی قرار گیرند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما