شناسهٔ خبر: 24263861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیوه های تربیتی بیگانه با دین ما سازگاری ندارد

معلمان در کنار آموزش، به مسائل تربیتی و ترویج معارف دینی در میان دانش اموزان اهمیت بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الا سلام سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان درخطبه های این هفته نماز جمعه به شیوه های تربیتی فرزندان اشاره کرد و گفت: امروزه شیوه های تربیتیی در دنیا پیشنهاد می شود که با قرآن و اهل بیت سازگاری ندارد و این شیوها و پیشنهادها می تواند به صورت قطعی حرام و با دین ما سازگاری نداشته باشد.

حجت الا سلام شاکر به همه کسانی که نقش معلمی را ایفا می کنند گفت : در کنار آموزش و اهمیت دادن به درس دانش آموزان بسیار خوب است که به مسائل تربیتی و ترویج معارف دینی در میان دانش اموزان در مدارس اهمیت داده شود

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی با محکوم کردن جنایات غیر انسانی حوادث چند شب گذشته تهران و مهم بودن امنیت در پایتخت و مرزهای کشور که مردم نسبت به آن حساس هستند خواستار برخورد قاطع و سریع با مخلان امنیت شد.

خطیب نماز جمعه اردکان افزود : دشمن می خواهد در ایران آشوب شود و معلوم است که نیروی انتظامی مدارا کرده  است اما از مسئولین امنیتی و مسئولین قضایی این انتظار می رود که به این افراد رحم نکنند اگرچه عف و بخشش و مدارا جای خود دارد  اما  مردم انتظار برخورد قاطع و محکم  با این افراد  را دارند.

حجت السلام شاکر  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی گفت: حضور در صحنه ملت ایران پس از سی و نه سال بی نظیر و چیزی در حد معجزه است و با وجود این همه تبلیغات برای دلسرد کردن مردم؛ مردم  به صورت خودجوش در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند که ملت ما در چهار دهه انقلاب پیشرفت های زیادی داشته است البته در عرصه عدالت عقب مانده است و نیاز به تلاش های زیادی در این عرصه است.

امام جمعه اردکان گفت: بزرگترین هدف دشمن این است که مردم را از ادامه  مسیر انقلاب دلسرد کند اما متوجه نیستند که مردم ما  تا پای جان به خوبی از اصل انقلاب دفاع می کنند و صف خود را از اغتشاش گران جدا می کنند.

انتهای پیام/ غ

خطبه های نماز جمعه اردکان

برچسب‌ها:

نظر شما