شناسهٔ خبر: 24263300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله دری نجف آبادی:

جوانان در مقابل جریانات فرقه گرایی دشمن ایستادگی کنند

امام جمعه اراک با بیان اینکه جوانان در مقابل جریانات فرقه گرایی دشمن ایستادگی کنند، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جریانات فرقه گرایی به دنبال ضربه به کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، بیان کرد: مسلمین جهان با وحدت و همبستگی سبب نابودی دشمنان و بدخواهان می شوند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه جوانان در مقابل جریانات فرقه گرایی دشمن ایستادگی کنند، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله اسرائیل و انگلیس با حمایت از جریانات فرقه گرایی به دنبال ضربه به کشور هستند.

شهدا نماد عزت و افتخار ایران اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه شهدا نماد عزت و افتخار ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: 300 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب نشده است که امروز هرفردی طبق تمایل خود عمل کند و آب به آسیاب دشمنان بریزند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه کارشکنی و همسویی با دشمن خیانت به نظام است، ابراز داشت: چندی پیش در گوشه ای از تهران بزرگ شاهد ناامنی هایی بودیم و نیروی انتظامی و نظام با بزرگواری رفتار کردند.

دستگاه قضایی با اخلالگران امنیت باید مقابله کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی باید با جدیت و قدرت با افرادی که دچار ناامنی در کشور می شوند مقابله کنند، خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی، نیروهای انتظامی و امنیتی باید با قاطعیت با عوامل ایجاد ناامنی در کشور برخورد قانونی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در برابر دشمنان گرگ صفت قرار گرفته است، اظهار داشت: به دور از انصاف است افرادی دست به تخریب و کارشکنی در کشور بزنند و سبب ناامنی در کشور شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: برخورد جمهوری اسلامی ایران با اعتراضات و انتقادات، منفی نیست به شرط آن که با کارشکنی و خدشه بر امنیت ملی همراه نباشد.

ضرورت بررسی دقیق ابعاد حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به حوادث اخیر سقوط هواپیما شرکت در ارتفاعات دنا، گفت: مسؤولان سازمان هواپیمایی و وزارت راه باید نظارت بیشتری به پروازها و حمل و نقل عمومی داشته باشند و اگر شرایط جوی و یا فنی مناسب نیست نباید پرواز انجام شود.

آیت الله دری نجف آبادی در پایان اضافه کرد: انتظار داریم مسؤولان با بررسی دقیق ابعاد این حادثه تلاش کنند از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

شایان ذکر است  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته امور تربیتی از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

نظر شما