شناسهٔ خبر: 24263284 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

در سازمان فرهنگی شهرداری تهران چه خبر است؟

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز؛ کانال «صرفا جهت اطلاع» نوشت:
عملکرد ضعیف نجفی باعث شد تا زمزمه های تغییر شهردار تهران در میان اصلاح طلبان هم قوت بگیرد، در این گیر و دار اما چند روز پیش خبری منتشر شد که میان حجم انبوده اخبار مغفول ماند. انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان رئیس هیئت امنای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران.
نکته تعجب انگیز این است که نجفی اصلاح طلب در جمعی توانسته به این سمت انتخاب شود که اکثریت اعضای آن از اصولگرایانی شناخته می شوند که سخنیت سیاسی جدی با نجفی ندارند.

طبق شنیده ها در جلسه اخیر هیئت امنای سازمان فرهنگی هنری، محمدعلی نجفی با ٨ رای توانسته به سمت مدیریت هیئت امنا برسد.

با این حساب یعنی نجفی در جلسه ای اصلح انتخاب شده که رای دهندگان به او به غیر از اقلیت همفکرانش کسانی مانند حجت الاسلام خاموشی(رئیس سازمان تبلیغات)،علی عسگری (رئیس سازمان صدا و سیما)، محسن مومنی شریف (رئیس حوزه هنری)، حجت الاسلام محمدیان(مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها)، فاضل نظری(رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) و نیز سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین که ظاهرا در این جلسه غایب بوده اند.

این که افراد هم فکر و هم جبهه ای مانند محسن هاشمی، بطحایی، صالحی به دنبال حضور نجفی در این سمت بوده باشند هرچند در تناقض با برخی مواضعشان هست ولی بهرحال محمتل است.

اما اینکه افرادی که تکیه بر مناصب انقلابی زده اند و با این وجهه شناخته می شوند چنین رفتاری داشته باشند و از میان چهره های متعدد فرهنگی که قطعا سابقه و عملکرد احتمالی بهتری داشته باشند، شهردار پرحاشیه کنونی پایتخت را بر مدیریت هیئت امنای سازمان استراتژیک فرهنگی هنری شهرداری تهران می نشانند جای تعجب دارد.

باید دید هیئت امنای سازمان با چه تدبیری و به چه دلیلی به نجفی رای داده اند؟

نظر شما