شناسهٔ خبر: 24263104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

شهردار نسیم‌شهر:

واحد خدمات موتوری جزو اساسی‌رین نهادهای خدمت‌رسان شهرداری است

شهردار نسیم شهر گفت: واحد خدمات موتوری جزو اساسی‌رین نهادهای خدمت‌رسان شهرداری می باشد که به زودی تمام این ناوگان نوسازی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شوندی شهردار نسیم شهر در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به لزوم نوسازی ناوگان موتوری شهرداری، اظهار داشت: این اقدام در راستای حفظ محیط زیست شهری و کاهش هزینه‌های جاری شهرداری در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه هزینه نگهداری ناوگان موتوری فرسوده بسیار بالا است، تصریح کرد: خودروهای تحت اختیار حوزه موتوری شهرداری نسیم شهر عمر زیادی دارند که باعث فرسوده شدن آن‌ها، کاهش میزان بهره‌وری و بالا رفتن هزینه‌های نگهداری و تعمیرشان شده است.

شوندی همچنین باتاکید براینکه خدمت رسانی بهینه و مطلوب به عموم شهروندان امری حائز اهمیت می باشد، عنوان داشت: به همین منظور در سرویس‌دهی امورات جاری حوزه‌های مختلف شهرداری نیاز می باشد تا با خرید ماشین آلات جدید و نو، خودروهای فرسوده از چرخه خدمت خارج شده و ماشین آلات جدید جایگزین آن‌ها شود.

وی در رابطه با ویژگی‌ها و اهداف انجام این اقدام از سوی شهرداری نسیم شهر، گفت: تجهیز ناوگان موتوری شهرداری علاوه‌بر اینکه سرعت انجام امور را افزایش می دهد و سبب ارتقاء کیفیت خدمات می گردد، بهبود عملکرد و ارائه خدمات در حوزه موتوری شهرداری را نیز به دنبال دارد و به همین منظور انجام این مهم از وظایف اصلی اداره خدمات موتوری شهرداری به شمار می رود.

شهردار نسیم شهر درپایان باتوجه به اینکه اداره خدمات موتوری جزو اساسی‌رین نهادهای خدمت‌رسان شهرداری در بخش‌های مختلف اعم از حوزه عمرانی و خدماتی است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در تلاش هسیتم تا در جهت افزایش توانمندی‌های این بخش، پشتیبانی پروژه‌های مختلف عمرانی و خدماتی سطح شهر و بهبود وضعیت خدمات‌رسانی، توجه ویژه خود را به این حوزه معطوف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما