شناسهٔ خبر: 24263055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده قائمشهر: آشوب خیابان پاسداران تهران ریشه در برون مرز دارد

تهران - ایرنا - نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اطلاعات و اخبار گواه بر این است اغتشاشات خیابان پاسداران تهران حرکتی برنامه ریزی شده و ریشه در سازماندهی در برون مرزها داشته است.

صاحب‌خبر -

علی ادیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره حوادث خیابان پاسداران تهران افزود: اساسا خط قرمز و وظیفه ذاتی تمام حکومت ها و دولت ها برخورد و جلوگیری از هر گونه اغتشاش و آشوب و امنیت عمومی است.اتفاقی که در غروب دوشنبه و شب شهادت حضرت زهرا (س) توسط فرقه ای که قانون شکنی کردند، افتاد، اغتشاش و آشوب بود.
ادیانی با بیان این گروه از سعه صدر جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند، افزود: البته این گروه هیچ ارتباطی به فرقه دراویش گنابادی ندارد چرا که آنها اعلام برائت کردند.
نماینده مردم قائم شهر یادآورشد: این گروه نشان دادند که از قبل برای درگیری آماده شده اند چرا که در زیر لباس های خود خنجرو سلاح های سرد داشتند و به بهانه ای آشوب و اغتشاش ایجاد کردند.
وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی کشور گفت: همه بدخواهان نظام و کسانی که بازی خوردند و یا بازیگردانند بدانند جمهوری اسلامی چون کوه استوار است.
ادیانی افزود: داعش ، آمریکا، کودتای نوژه و جنگ تحمیلی عراق نتوانست امنیت عمومی ایران را متشنج کند چه برسد به این گروهی که در قالب شعار و لفاظی بخواهند امنیت عمومی را مخدوش کنند.
این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: دستگاه قضا باید قویا با آنها برخورد کند البته اینجا آمریکا نیست که فرقه داوودیه را یکجا آتش زدند. ما جمهوری اسلامی هستیم و در چارچوب قانون اساسی با قانون شکن برخورد می کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: دستگاه های امنیتی و نظامی و قضایی و مجلس این گونه حرکت ها را حتما تعقیب خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، در ناآرامی های دوشنبه شب خیابان پاسداران تهران سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و دو نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.
سیام**1058**1553

انتهای پیام /*

نظر شما