شناسهٔ خبر: 24262901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

ویسی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس:

ویسی را اخراج کنند، اما مشکل تیم را حل کنند/ پرسپولیس بسیار کوبنده بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس به‌جز بازی قبلی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد، بسیار کوبنده بازی می‌کند، اما ما باید همه‌چیز را فراموش و فقط به مسائل فنی فکر کنیم. ما باید تمرکزمان روی مسائل فنی باشد و با تمام وجود هم فردا این کار را انجام خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با شرایط سختی که تیم ما از لحاظ روانی دارد و فشار زیادی که روی ماست، مقابل تیمی قرار می‌گیریم که به لحاظ فنی خیلی بالاست. پرسپولیس به‌جز بازی قبلی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد، بسیار کوبنده بازی می‌کند، اما ما باید همه‌چیز را فراموش و فقط به مسائل فنی فکر کنیم. ما باید تمرکزمان روی مسائل فنی باشد و با تمام وجود هم فردا این کار را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به این پرسش که به نظر او چه اقدامی باید صورت بگیرد تا اعتصاب بازیکنان به صورت کلی ریشه‌کن شود، گفت: خواهش من این است که مسائل را آن طور که وجود دارد، مطرح کنید. در چند روز گذشته گفته‌اند ویسی اردوی تیم را ترک کرده است، مگر اصلاً اردویی وجود داشت؟! گفتند من در تمرین حضور نداشتم، اما من همان روز در تمرین شرکت کردم. قرار بود تیم روز گذشته به تهران بیاید و من هم به همین دلیل یک روز زودتر به تهران آمدم. بعد از آن به من زنگ زدند و گفتند تیم با یک روز تأخیر به تهران خواهد آمد. اینها می‌خواهند با این حرف‌ها یا من را اذیت کنند یا مردم را، شاید هم می‌خواهند مردم را گول بزنند!

وی افزود: می‌گویند من پول گرفته‌ام. اصلاً گرفته‌ام پس چرا تیم تمرین نمی‌کند؟ به نظرم یکی باید پادرمیانی کند و این مسائل تمام شود. هر روز می‌گویند ما به ویسی همه چیز داده‌ایم، حرف من این است که اصلاً من خانه، پول و همه چیز دیگر گرفته‌ام چرا تیم تمرین نمی‌کند؟ آقا اصلاً من دزد، قاتل و هر چیزی که شما بگویید، چرا تیم تمرین نمی‌کند؟ ما اصل موضوع را ول کرده‌ایم و به حاشیه‌ها می‌پردازیم.

ویسی در ادامه در مواجهه با پرسش خبرنگاری که پرسید، «شما راه‌حلی ارائه نکرده‌اید؟»، تصریح کرد: من راه‌حل نمی‌دانم. حرف من این است که اصلاً ویسی را اخراج کنند، اما مشکل تیم را حل کنند. مسئولان ببینند چرا تیمی که سه سال پیش قهرمان لیگ شده به این وضعیت افتاده است. من اگر راه‌حلی بلد بودم، ارائه می‌کردم. چرا باید تیم ما ساعت 9:30 امشب به تهران بیاید، حتماً پرواز تیم یک ساعت هم تأخیر خواهد داشت. در این صورت تیم چه زمانی به هتل خواهد رسید و من چه زمانی وقت می‌کنم جلسه فنی برگزار کنم و چه زمانی بازیکنانم بخوابند تا برای بازی فردا آماده شوند؟ افرادی هستند که می‌خواهند یک اتفاقاتی در تیم بیفتد، من قضاوت را به شما رسانه‌ها و مردم می‌سپارم.

به گزارش تسنیم، وی درباره اینکه آیا با سلطانی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مشکل دارد یا خیر، گفت: من با هیچ‌کس مشکل ندارم. تاکنون با 13 مدیرعامل کار کرده‌ام و با 12 نفر آنها رفت و آمد خانوادگی داشته‌ام. من حرفم را صریح می‌زنم و مشکلی هم با کسی ندارم، اما مدیرعامل باشگاه همین چند لحظه پیش به من زنگ زد و می‌گوید که به جای 20 نفر باید اسامی 18 نفر را برای سفر به تهران بدهم، قبل از آن هم می‌گویند که تیم ساعت 9:30 شب به تهران خواهد آمد. اینها فقط می‌خواهند با این حرف‌ها اعصاب من را به‌هم بریزند. همان‌طور که گفتم همین چند لحظه پیش به من می‌گویند نام دو نفر را از لیست خط بزنند، این قانون سازمان لیگ است که 20 نفر در تیم حضور داشته باشند. اعتقاد دارم یک نفر در باشگاه ما موش می‌دواند. این افراد یا می‌خواهند من نابود شوم و یا باشگاه. من که نابود نمی‌شوم. اینقدر آدم منشوری دیدم که در فوتبال کار می‌کنند. من که کارنامه فوتبالی‌ام مشخص است. به نظرم یک نفر خبرها را بد به باشگاه می‌رساند و می‌خواهد به تیم ضربه بزند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا با این همه مشکل هنوز در تیم استقلال خوزستان مانده‌اید و از این تیم جدا نمی‌شوید، گفت: شاید برخی‌ها بخواهند من جایگاه خود را خالی کنم. من این تیم را بسته‌ام و اخلاق و رفتار بازیکنانم را می‌دانم. من به خاطر مردم خوزستان در این تیم مانده‌ام. شاید برخی‌ها بگویند چرا پس سال گذشته تیم را رها کردی و به اصفهان رفتی. سؤال من این است اگر کار بهتری برای یکی از همشهری‌های من در تبریز، اصفهان، تهران و یا شهرهای دیگر پیشنهاد شود نمی‌روند؟ ضمن اینکه من همان موقع هم گفتم در آن سال من را از خوزستان بیرون کردند. من تا الان 20 بار این حرف را زده‌ام. اگر دروغ می‌گفتم همان موقع مدیرعامل واکنش نشان می‌داد. تیم را در بهترین شرایط رها کردم و در بدترین شرایط تحویل گرفتم. اینکه اگر یک نفر به خاطر کارش به تهران برود آیا عِرق ندارد؟!  یک پزشک که به تهران می‌آید یعنی به شهرش عِرق ندارد؟! اینها چه ربطی دارد! چرا من را روبه‌روی مردم قرار می‌دهید؟!

برچسب‌ها:

نظر شما