شناسهٔ خبر: 24262887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لرستان|حقوق معوقه کارگران ازنا پرداخت شود

R41450/P1494/S6,72/CT11

امام‌جمعه ازنا گفت: دائماً بر موضوع پرداخت حقوق کارگران تأکید کرده‌ایم و باز از همه مسئولان شهرستان تقاضا داریم با تلاش‌ها و پیگیری‌های مضاعف این مشکل را حل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان لرستان، حجت‌الاسلام علی سپهوند ظهر امروز در جمع نمازگزاران این هفته شهرستان ازنا بابیان اینکه باید بخشی از فرازهای مقام معظم رهبری را تکرار کنیم که از این فرمایشات الهی درس بگیریم اظهار داشت: در کشور ما نظام مردم‌سالاری دینی حاکم است که این امر در ارتباط امام راحل و مقام معظم رهبری با مردم در کشور حاکم شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز دستاوردهای انقلاب را مطرح کردند که قبل از انقلاب پزشکان ما از هند یا فیلیپین به ایران می‌آمدند و امروز به برکت انقلاب اسلامی از کشورهای دیگر برای معالجه به پزشکان ما مراجعه می‌کنند.

امام‌جمعه ازنا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در راستای تجمل‌گرایی عنوان کرد: در کنار پیشرفت‌ها، آسیب‌هایی زیادی هم داشته‌ایم که به فرمایش مقام معظم رهبری در بحث عدالت عقب‌افتادگی داشته‌ایم که این عقب‌افتادگی در بحث عدالت و تجمل‌گرایی برخی از مسئولان و عدم توجه به مستضعفین و تبعیض که عامل ارتجاع و برگشت به عقب و توقف در انقلاب خواهد شد.

وی ضمن تبریک روز مهندس بیان کرد: این روز را برای گرامیداشت عالم بزرگ اسلام خواجه‌نصیرالدین طوسی نام نهاده‌اند که باید مهندسان کشورمان از این عالم بزرگ الگو بگیرند.

سپهوند به‌روز امور تربیت و تربیت اسلامی اشاره و تصریح کرد: مسئولان آموزش‌وپرورش باید از بسترهای قرآنی، ظرفیت روحانیون و افراد دلسوز در راستای تحقق علم در کنار تقوا استفاده کنند چراکه علمی که باتربیت اسلامی همراه نباشد به درد نمی‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید از ظرفیت راهپیمایی 22 بهمن و امثال آن استفاده کند و در این روز در جهت بازگوی حل مسائل اقتصادی با مردم سخن می‌گفت یا تذکراتی را به مسئولینی که اشرافی گری می‌کنند می‌دانند که وی فقط به دو ماده بسنده کردند درحالی‌که این تجمعات ظرفیت‌های خوبی هستند که می‌توان برای بازگویی مسائل استفاده کرد.

امام‌جمعه ازنا در راستای پرداخت حقوق کارگران شهرستان ازنا گفت: چند هفته اخیر دائماً بر این موضوع تأکید کرده‌ایم و باز از همه مسئولان شهرستان تقاضا داریم که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مضاعف این مشکل را حل کنند.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت سه نفر از کارکنان ناجا و دو بسیجی در آشوب‌های اخیر در تهران اظهار داشت: در جامعه اسلامی جای اغتشاش و لات گری نیست و این مسائل اخیر را پای هیچ‌کدام از فرقه‌های نمی‌گذاریم چون این افراد اغتشاشگر نمی‌تواند از فرقه‌ای باشند و از قوه قضائیه درخواست داریم با عوامل اغتشاش اخیر که داعش مسلک هستند به‌شدت برخورد کنند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما