شناسهٔ خبر: 24262816 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه آستارا: منابع به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ثروت و منابع باید به صورت عادلانه بین اقشار مختلف مردم توزیع شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلی آستارا به دیدار جمعی از مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: بنا به تاکید معظم له توجه نکردن به مستضعفان، حرکت ضد انقلابی است و باید ثروت و منابع به صورت عادلانه بین اقشار مختلف مردم توزیع شود.
وی ادامه داد: کسانی که ادعای انقلابی گری دارند و دلسوز نظام جمهوری اسلامی هستند، باید پشتیبان ولایت فقیه باشند و فرمایشات معظم له را فصل الخطاب قرار دهند.
امام جمعه آستارا در ادامه سخنانش افزود: آشوبگران در حادثه پاسداران تهران، با سوء استفاده از برخی جریانات و فرقه ها، به کشتار و تعرض به اموال عمومی دست زدند و چند نیروی پلیس و بسیجی، در راه برقراری امنیت به شهادت رسیدند.
وی با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا از اغتشاشگران این حادثه اضافه کرد: نباید برای فرقه های منحرف و ضاله، حاشیه امن ایجاد شود و دستگاه قضا با هدف حفظ اقتدار پلیس و بسیج و برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، باید با متجاوزان به حریم عمومی برخورد کند.
خطیب جمعه آستارا حافظ نیا افزود: مسئولان شهرستان آستارا به اقامه نماز جماعت در دستگاه های دولتی همت کنند و ادای این فریضه واجب را جدی بگیرند.
امام جمعه آستارا همچنین با ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، از امداد رسانی مردم و مسئولان قدردانی کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007

انتهای پیام /*

نظر شما