شناسهٔ خبر: 24262814 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف یکهزار کارتن مواد غذایی تاریخ گذشته در ارومیه

ارومیه- ایرنا- رئیس مرکز بهداشت ارومیه گفت: با تلاش اکیپ فوریت های بهداشت محیط، یکهزار کارتون موادغذایی تاریخ گذشته که به طرز ماهرانه ای تاریخ انقضای جدید بر روی آنها نصب شده بود در ارومیه کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

علی صدقیانی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از واحدهای تولیدی مواد غذایی در ارومیه با سوء استفاده از تعطیلی ایام شهارت حضرت فاطمه (س)، اقدام به جمع آوری موادغذایی بسته بندی شده تاریخ گذشته کرده بود.
وی اضافه کرد: این واحد تولیدی با جمع آوری این مواد غذایی، تاریخ های تولید و مصرف منقضی شده را پاک کرده و تاریخ جدید را بر روی اقلام تولیدی درج کرده بود.
وی اظهار کرد: این مواد غذایی با هوشیاری ماموران بهداشت محیط مرکز بهداشت ارومیه شناسایی و کشف شد.
رئیس مرکز بهداشت ارومیه از کشف وسایل مربوط به پاک کردن تاریخ های منقضی در محل انبار این واحد تولیدی خبر داد و بیان کرد: متهم این پرونده شناسایی و به همراه با برخی از افراد خاطی دیگر به مقام قضایی تحویل شد.
صدقیانی فر از شهروندان خواست تا هنگام مواجهه با موارد تخلفات بهداشتی با سامانه 190 یا با شماره تماس 32237001 تماس بگیرند و مورد تخلف را گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، گشت های بهداشت محیط در ایام سال در مراکز تولید، عرضه و مصرف حضور می یابند و وضعیت مواد تولیدی به ویژه خوردنی و آشامیدنی ها را مورد بررسی قرار می دهند.
8137/3072

انتهای پیام /*

نظر شما