شناسهٔ خبر: 24262732 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه همدان: آشوبگران خیابان پاسداران دنبال کشته سازی بودند

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: آشوبگران و اخلالگران نظم و امنیت عمومی با هدایت فکری استکبار در حوادث خیابان پاسداران تهران دنبال کشته سازی بودند.

صاحب‌خبر -

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان افزود: ناآرامی های تهران تحت تاثیر تبلیغات سوء فضای مجازی بود.
وی اضافه کرد: دشمنان منتظر بودند با کشته شدن یکی از این افراد توسط پلیس این موضوع را با استفاده از امپراطوری رسانه ای وسیله ای برای تبلیغ منفی علیه ایران قرار دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: فرماندهان انتظامی با عقلانیت و تدبیر عمل کردند هر چند تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی در این آشوب به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
آیت الله طه محمدی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت سکوت کردند در حالیکه اگر فردی از آشوبگران کشته می شد آنها فریاد می زدند.
وی با بیان اینکه آنها می خواهند از اسلام و انقلاب یک چهره خطرناک به نمایش بگذارند افزود: این افراد که خود را عارف و سالک می دانند انسان ها را می کشند که باید با آنها برخورد شود.
وی در ادامه از مردم خواست تلفن همراه و فضای مجازی را در اختیار و دسترس کودکان خود قرار ندهند چون با الهام از این فضا آنها اقدام به قتل و توهین به ارزش ها می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان یادآوری کرد: تربیت نادرست فرزندان در آمریکا موجب شد فردی با اسلحه به دانش آموزان حمله ور و 20 تن را بکشد.
آیت الله طه محمدی افزود: ترامپ در واکنش به این موضوع به جای اینکه امکان دسترسی دانش آموزان به سلاح گرم را سلب کند خواستار مجهز شدن معلمان به سلاح گرم می شود چون در این کشور جان انسان ذره ای ارزش ندارد.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی نیز در سخنرانی پیش از خطبه این هفته شهر همدان گفت: دشمن دنبال دامن زدن به ناآرامی ها و کوچک جلوه دادن توانمندی ها با هدف ایجاد حفره ای برای نفوذ به کشور است.
به گزارش ایرنا پرویز سروری افزود: دشمنان نظام اسلامی در ناآرامی های اخیر سعی در گسترش آن داشتند و اگر بصیرت مردم نبود کشور با خسارت های جدی مواجه می شود.
وی گفت: آمریکایی ها در تلاش هستند تا با سیاه نمایی مفرط درباره شرایط ایران و با بزرگ نمایی مشکلات این کشور را ناکارآمد جلوه دهند.
سروری بیان کرد: امروز آمریکا به این جمع بندی رسیده که در کنار تحریم، ایجاد شکاف اجتماعی، تقابل سیاسی علیه ایران، فراهم کردن زمینه اعتراضات کوچک 200 و 300 نفره و سپس طراحی اعتراض بزرگ ، نظام را در مواجهه با این ناآرامی ها ناکارامد جلوه دهند.
وی گفت: دشمن با تحریک دراویش سعی کردند در داخل کشور اذهان مردم را به این متوجه کنند در داخل کشور هر روز اعتراض و اغتشاش است و این را القا کنند که ایران که نقطه قوت اش امنیت است دیگر امن نیست.
وی افزود: امن بودن ایران با وجود تنوع قومیت، مذهب و عقاید سیاسی و شرایط کشورهای منطقه موجب حیرت دشمنان شد و در این راستا برنامه های پیچیده ای برای ناامن کردن ایران طراحی کردند.
وی ادامه داد: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و ایجاد آشوب کوچک، زمینه را برای نآارامی های وسیع تر، ضربه زدن به امنیت و فراهم کردن زمینه ناکارآمدی نظام مهیا کردند تا بگویند ایران قادر نیست اغتشاشات را کنترل کند.
وی گفت: آمریکا قدرت دریایی، هوایی و زمینی برتر جهان را دارد ولی ایران در چهار دهه با اتکا به قدرت الهی در همه عرصه ها به آمریکا ضربه سختی وارد کرده است.
سروری ادامه داد: انقلاب اسلامی در جریات انقلاب و پس از آن به قدرت غربی و شرقی تکیه نکرد ولی با وجود تحریم و توطئه های مختلف ملت ایران با اتصال قدرت لایزال الهی پیروز شد.
وی اظهار کرد: افزایش قدرت نفود ایران موجب شد که آمریکا مجبور شود 'میز ایران' را به رده بالای 'اداره کل ایران' تبدیل کند و این نشان می دهد ایران با وجود همه موانع، مشکلات بالایی برای دشمن ایجاد کرده است.
وی گفت: ایران بزرگترین طرح آمریکا در منطقه مبنی بر تجزیه کشورهای اسلامی، در مقابل هم قرار دادن آنها و غارت کردن اموال این کشورها را ناکام گذاشت.
وی یادآوری کرد: آنها برای تشدید جنگ مسلمان با مسلمان اقدام به انجام همه پرسی در اقلیم کردستان عراق کردد اما با تدبیر رهبری انقلاب و تاکید بر باطل شدن همه پرسی این دسیسه ناکام شد و یک اجماع در منطقه به وجود آمد.
وی راه اندازی گروهک داعش را دیگر ترفند استکبار دانست و اضافه کرد: ایران با مقاومت اسلامی توانست نطفه داعش را درون خود خفه کند و اجازه ندهد این گروهک شکل بگیرد هر چند هم اینک برای نزدیک کردن داعش به ایران این گروهک را به افغانستان منتقل کردند.
وی بیان کرد: طرح آمریکا برای انتقال پایتخت از تلاویو به بیت المقدس نیز ناکام ماند و حتی حامیان استکبار با این طرح همراهی نکردند.
وی افزود: برای ایجاد شکاف در لبنان و خلع سلاح حزب الله نیز تلاش کردند اما امروز سعد حریری در کنار عربستان نیست و این نشان از نفود قدرتمند ایران در منطقه است.
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: دشمن با توجه به اشرافیت به قدرت بالای ایران دنبال برجام 2 است تا قدرت موشکی ایران را محدود کند و موشک های ایران تبدیل به یک اسباب بازی شود.
شامگاه دوشنبه گروهی از فریب خوردگان در محدوده خیابان پاسداران تهران با استفاده از یک دستگاه اتوبوس 3 تن از نیروهای انتظامی و 2 تن از بسیجیان را به شهات رساندند.
7526/2087/1772

انتهای پیام /*

نظر شما