شناسهٔ خبر: 24262542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه اراک:

وجود فرقه‌های ضاله مسئله‌‌ای خطرناک برای جامعه است

امام جمعه اراک فرقه‌های ضاله را مسئله‌ خطرناکی برای جهان اسلام و جامعه عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اراک با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر خیابان پاسداران تهران اظهار کرد: جوانان و جامعه هوشیار باشند، فرقه‌های ضاله مسئله‌ خطرناک برای جهان اسلام و جامعه است.

وی تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌گران سرسختانه است، از دستگاه قضا خواستاریم با جدیت تمام و قاطعانه با عاملان جنایت خیابان پاسداران و مخلان امنیت مردم و کشور برخورد کند.

امام جمعه اراک حادثه خیابان پاسداران را حادثه تلخی دانست و افزود: اسلام یک حقیقت است، نمی‌توان آن را تکه تکه کرد، عاملان خیابان پاسداران باید از مردم عذرخواهی کنند، نباید آب به آسیاب دشمن بریزند.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: متاسفانه بعد از حادثه بلافاصله رادیو بی‌بی‌سی، آل سعود، رژیم صهیونیستی، فرق ضاله و دیگر دشمنان اسلام از این اقدام اعلام حمایت کردند که باید در برابر این گونه حوادث هوشیار بود.

وی با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج گفت: انتظار داریم مسؤولان با بررسی دقیق ابعاد این حادثه تلاش کنند از تکرار این حوادث جلوگیری کنند.

امام جمعه اراک ادامه داد: بهتر بود در شرایط نامساعد جوی این پرواز لغو می‌شد تا این حادثه تلخ رخ نداد، یا تدابیر دیگری برای آن اتخاذ می‌شد.

دری‌نجف‌آبادی همچنین پیرامون هفته امور تربیتی خاطرنشان کرد: تربیت سنگ بنای جامعه است و نهادهای آموزشی و خانواده‌ها باید در امور تربیتی کودکان و نوجوانان بیش‌تر تدبیر کنند.

انتهای پیام/ی

نظر شما