شناسهٔ خبر: 24262513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه اندیشه:

دستگاه قضایی با عوامل جنایت خیابان پاسداران قاطعانه برخورد کند

شهریار- امام جمعه اندیشه از دستگاه قضایی خواست، با عوامل جنایت خیابان پاسداران قاطعانه برخورد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی مروج در خطبه های نماز جمعه اندیشه طی سخنانی ضمن تقدیر از مردم برای حضور در تجمع بزرگ فاطمیون شهر اندیشه گفت: حضور مسئولان و مردم در این مراسم نشان دهنده عشق و ارادت به حضرت زهرا(س) بود، بدانید که این جلسات آثار و برکاتی برای مردم شهر دارد.

وی با بیان این که حضور حداکثری در عزاداری ها از رویش های انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: کسانی که به این مراسم بی توجهی کنند، از فیض آن محروم شده اند.

امام جمعه اندیشه به حادثه سقوط هواپیما تهران- یاسوج اشاره کرد و افزود: سیل، زلزله، آلودگی هوا، سقوط هواپیما، حادثه سانچی و ... از حوادث تلخ امسال بود، اما آزمایش ها برای همه وجود دارد، ولی مسئولین نیز باید امنیت حمل و نقل مردم را بیشتر کنند، نباید از ایمن شدن جاده ها و حمل و نقل هوایی غافل شد، وزیر راه و شهرسازی باید پاسخگوی عدم ایمنی راه ها و تلفات جاده ای باشد، پس از ۴۰ سال که از انقلاب اسلامی می گذرد، نباید جاده های ما این قدر ناایمن باشد.

مروج آمار تلفات جاده ای را وحشتناک خواند و گفت: این آمار با دیگر کشورها قابل قیاس نیست، باید فکری برای این تلفات کرد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان اشاره کرد و گفت: یکی از آفت های یک انقلاب ارتجاع است، ما در اوایل انقلاب شعارهایی می دادیم، که با آن شعارها انقلاب را به پیروزی رساندیم و بیش از ۹۸ درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای دادند، نظام ما مردم سالاری دینی با جهت گیری انقلابی است و امتیاز طلبی مسئولان حرکت های ضد انقلابی است.

خطیب جمعه اندیشه دست برداشتن از اهداف انقلاب را ارتجاع دانست و گفت: بی توجهی به معیشت مردم، اشتغال جوانان و تکریم ارباب رجوع از مصادیق بی توجهی به اهداف انقلاب است، اگر از این اهداف دست برداریم، ارتجاع رخ خواهد داد، افرادی که در پی ارتجاع باشند، ضد انقلاب هستند.

وی خواستار راه اندازی نهادهای نظارتی در شهرستان ها شد و گفت: باید جایی باشد، که حرف مردم را بشنود و به داد مردم برسد، مردم به اسلام و انقلاب اعتراضی ندارند، مسئولین به جای این که در مقام مدعی قرار بگیرند در مقام پاسخ گو باشند.

مروج به حادثه خیابان پاسداران اشاره کرد و اضافه کرد: این شهادت سند مظلومیت نیروهای بسیج و انتظامی ما است، از دستگاه قضایی تقاضا داریم با عوامل این جنایت قاطعانه برخورد کند، این جنایت کار مردم گناباد نیست و این عمل را به حساب همه دراویش قرار نمی دهیم، خیر، عده ای قلیل به نام دراویش این اتفاق را رقم زدند.

امام جمعه اندیشه با بیان این که عده ای قلدرمابانه در برابر نیروی انتظامی ایستادند، گفت: دشمنان از این فرصت استفاده و موج سواری کردند، از این اتفاق خوشحال شدند، متاسفانه هیچ کشوری این اتفاق را محکوم نکرد.

نظر شما