شناسهٔ خبر: 24262370 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه ملایر: عدالت در پرداخت یارانه رعایت شود

همدان - ایرنا - امام جمعه ملایر با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی و عذرخواهی از مردم در زمینه عدالت گفت: در بسیاری از امور همچون پرداخت یارانه ها و بیمه های سلامت عدالت فراموش شده که باید از سوی مسئولان رعایت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر حذف یارانه دهک های بالای جامعه را عین عدالت دانست و افزود: اولویت در پرداخت یارانه ها و سایر موارد باید اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه باشد.
وی با بیان اینکه طبق تاکیدات رهبری مسئولان باید بابت بی توجهی به مردم در زمینه عدالت عذرخواهی کنند، اظهار کرد: در زمینه اجرای عدالت مسئولان باید گام های خوبی بردارند و کوتاهی های گذشته را جبران کنند.
حجت الاسلام برقراری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشرافی گری و اتکاء به خارجی ها را آفت بزرگ انقلاب و نظام اسلامی دانستند و عنوان کردند این دهه را دهه پیشرفت و عدالت قرار دادیم که در زمینه پیشرفت موفقیت های خوبی داشتیم، اما در زمینه عدالت عقب مانده ایم.
وی همچنین به اتفاق تلخ خیابان پاسداران تهران از سوی عده ای اراذل و اوباش و به شهادت رسیدن ماموران نیروی انتظامی و بسیجیان اشاره و خواستار برخورد جدی و قاطعانه با اشرار شد و افزود: همه مذاهب و فرقه ها برای ما محترم هستند، اما قانون با افرادی که مخل امنیت و آرامش در کشور هستند، به شدت برخورد می کند.
حجت الاسلام برقراری از موضع انقلابی وزیر امور خارجه ایران در مقابل رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیت مونیخ تقدیر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز از موضع قدرتمندانه دکتر ظریف در مقابل رفتار نتانیاهو قدردانی کردند که وزیر امور خارجه ایران این اقدام نتانیاهو را فاقد ارزش پاسخگویی دانست.
وی حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج را بسیار تلخ و ناگوار دانست و بیان کرد: اینگونه حوادث و حتی بسیار بدتر از آن در همه جای دنیا رخ می دهد، اما رسانه های بیگانه حوادث رخ داده در کشور ما را بسیار بزرگنمایی کرده و به آن می پردازند.
وی با ابراز گلایه از نوع عملکرد مسئولان، ضعف مدیریت بحران و قدیمی بودن ناوگان کشور، این مسایل را مربوط به داخل کشور دانست و تاکید کرد: مردم نباید به این مسایل دامن بزنند، چراکه بخش عمده آن تبلیغات بیگانگان است و باید مراقب باشیم.
ملایر در 75 کیلومتری جنوب شهر همدان مرکز استان در غرب کشور واقع شده است.
7528/2087

انتهای پیام /*

نظر شما