شناسهٔ خبر: 24262226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با مخلان امنیت برخورد جدی شود/جلوی ظلم در جامعه را بگیریم

امام جمعه کرمان خواستار برخورد جدی با مخلان امنیت درحادثه تهران ومقصران حادثه هواپیمای تهران به یاسوج شد.

صاحب‌خبر -

با مخلان امنیت برخورد جدی شود/به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانحجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی درخطبه های نماز جمعه کرمان ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای امنیت درحادثه اخیرخیابان پاسداران تهران از دستگاه قضا خواست تا با افراد مخل امنیت برخورد جدی کند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در جامعه نباشیم.


وی به حادثه سقوط هواپیمای تهران یاسوج اشاره و ضمن عرض تسلیت به خانواده های مسافران این هواپیما از دستگاههای دولتی خواست تا موارد مرتبط را با جدیت مراقبت و در این زمینه اگر قصوری صورت گرفته برخورد جدی شود.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش ظلم را زشت ترین و طبیعی ترین رفتار ناشایستی دانست که میتواند جهان را به آتش بکشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود : ظلم در نقطه مقابل عدالت قرار دارد و آنچه که در جنگ ها می بینیم ریشه در ظلم دارد.

وی بیان کرد : صفات ظالمانه نیز شامل کسانی میشود که راه حق را در دستور کار قرار نمیدهند و به خدا افترا و دروغ میبندند اینان مردم را از راه خدا با انواع نیرنگ ها باز می دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خطاب به کارکنان مدیران و مردم گفت :تلاش کنید در محیط کار خود مرتکب ظلم نشوید چرا که هم دل میسوزانید و هم قبح ظلم را در جامعه میشکنید ،کسانی هم به خارجی ها اعتماد می کنند وبه داخل اعتماد نمی کنند قطعا ضربه اش را می خورند، کارفرمایان در روزهای پایانی سال حقوق پرداخت نشده کارکنان را بپردازند.

وی درادامه به پنجم اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی اشاره کرد و افزود : خدمات جامعه مهندسان در کشور قابل توجه است و نمود کار مهندسان را میتوان در زیبا سازی شهر ها مشاهده کرد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به روز بزرگداشت ملا هادی سبزواری به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: تربیت 3 ضلع مهم دارد که اگر هر ضلع به خوبی ایفای نقش کند نتایج مطلوبی را رقم می زند این 3 ضلع خانواده / محیط و مربی ،رفیق و استاد هستند.

خطیب نماز جمعه کرمان همچنین به رعایت عدالت اجتماعی هم تاکید کرد و افزود :در اصو ل اسلام عنوان شده است که قبل از خشک شدن عرق کارگر مزد او را پرداخت کنید که امیدواریم در آستانه عید نوروز کارفرمایان تلاش کنند وحق افراد پرداخته شود.

انتهای پیام/ح

درخواست امام جمعه کرمان برای برخورد با عوامل حوادث اخیردرکشور

نظر شما