شناسهٔ خبر: 24262161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

پيش دربي فولادي براي ماشين آلماني

تيم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف فولاد مي‌رود.

صاحب‌خبر -

تيم فوتبال استقلال در هفته 24 رقابت‌هاي ليگ برتر به مصاف تيم فوتبال فولاد مي‌رود.

آبي‌ها با 23 امتياز در جايگاه ششم قرار دارند. آبي‌پوشان با 9 برد، 8 مساوي و 6 باخت توانست نسبت به نيم فصل نخست به جايگاه مناسبي دست يابد. آبي‌ها با 27 گل زده و 12 گل خورده نسبت به فولاد از خط حمله و دفاع مناسبي برخوردار هستند. 

شفر در اين ديدار مهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميد نورافکن، ميلاد زکي‌پور و بهنام برزاي را به دليل مصدوميت به همراه ندارد. جري ساناک، مربي استقلال هم از محرومان اين ديدار است. استقلال در اين ديدار مهره‌هاي کليدي خود را به همراه ندارد و امکان دارد آبي‌ها در فولاد با چالش رو به رو شوند. سيد حسين حسيني به عنوان دروازه‌بان اين ديدار انتخاب شده است. رحمتي به دليل التهاب زانو نتوانست آبي‌ها را در اين ديدار همراهي کند. کاپيتان استقلال حتي با کاروان اين تيم به دليل مصدوميت راهي اهواز نشد.

استقلال توانست در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الهلال به پيروزي برسد و با روحيه بهتري به مصاف فولاد مي‌رود البته شاگردان شفر بازي بسيار حساسي مقابل فولاد دارند زيرا بازي بعدي اين تيم مقابل پرسپوليس است و آبي‌پوشان که در ديدار رفت مقابل سرخپوشان شکست خوردند به دنبال انتقام هستند. با برد مقابل فولاد پيش از شهرآورد مي‌خواهند براي قرمزهاي پايتخت خط و نشان بکشند. 

آبي‌ها در بازي گذشته خود مقابل سپيدرود توانستند با نتيجه سه بر صفر اين تيم راشکست دهند. فولاد مقابل استقلال خوزستان به تساوي رسيد. هر دو تيم بدون باخت به مصاف يکديگر مي‌روند. شاگردان پورموسي با 38 امتياز در جايگاه سوم قرار دارد. اگر استقلال فولاد را شکست دهد مي‌توانند 38 امتيازي شوند و از مدعيان نايب قهرماني گردد و جايگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

 

نظر شما